fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיקו שכולו הפסד

הפועל קרית ים יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה - מ.ס. מעלות, והובילה 2:0, אבל ספגה בדקה ה-90 שער שני והפסידה שתי נקודות יקרות

שום דבר לא הולך בקלות, גם לא במשחק נגד האחרונה בטבלה, שכבר נמצאת עם רגל וחצי בליגה ג'. אחרי ניצחון ביתי גדול על בני נחף יצאה בשישי שעבר מ.ס. הפועל קרית ים למשחק חוץ נגד מ.ס. מעלות/תרשיחא. לכאורה משחק קל מול קבוצה שהשלימה עם ירידתה לליגה ג'. חניכיו של מוטי ויצמן אכן שלטו במשחק והובילו 2:0 משערים של עומר פאר בדקה ה-15 ונדר אזעיר בפנדל בדקה ה-53. בשלב הזה זה נראה טוב, אבל מכאן שחקני קרית ים הפסיקו לשחק ואפשרו למקומיים לכבוש שער מצמק בדקה ה-65. בהמשך עברה על הקבוצה חצי שעה (כולל תוספת זמן) של גיהנום ובדקה ה-90 ספגה שער שני. זה לא נגמר, בתוספת הזמן הגיע המחליף אלמוג אדניה למצב הבקעה מצוין מול השוער, אך בעט החוצה. בסיום תיקו  2:2, שהוא כמו הפסד, לנוכח איבוד שתי הנקודות היקרות ועל פי יחסי הכוחות במגרש ובטבלה.

יצוין כי משורות קרית ים חסרו שלושה שחקנים חשובים, השוער יניב הראל נחמני, שנעדר מאחד מאימוני השבוע ונענש על ידי המאמן ויצמן,  מלך השערים מריק שמחייב, שהורחק בכרטיס אדום במשחק הקודם, והבלם הוותיק קיקו כהן, בגלל חמישה כרטיסים צהובים.

yam 01
כבש את הראשון. עומר פאר (צילום: איסר רביץ)

חבר הנהלת קרית ים יוסי מלול  סיפר כי בסיום המשחק המקומיים הפנימו כי בעקבות התיקו אפסו סיכויי הקבוצה להישאר בליגה ואחד מאנשי מעלות ניגש אליו ושאל: "למה נלחמתם"? מלול ענה לו "גם אנחנו צריכים את הנקודות". ככה זה כשקבוצה נכשלת כמה שנים ויורדת ליגה שנה אחרי שנה ובונה על מתנות מהקבוצות היריבות".

ליגה ב' מגיעה לישורת האחרונה. עוד שישה מחזורים נותרו עד סיום העונה הסדירה. הפועל קרית ים, שירדה שלב אחד, בעקבות התיקו במעלות, והניצחון של כפר סמיע, מדורגת במקום ה-14. מעלות במקום ה-16 ולמעשה ירדה אוטומטית. ג'וליס, שבמקום ה-15, מרוחקת חמש נקודות מהפועל קרית ים, אבל הקבוצה מהקריות רחוקה מלנוח על זרי הדפנה, שכן בתום הליגה הסדירה יתקיים שלב פלייאוף עם ארבע הקבוצות שיסיימו במקומות 12 עד 15, לפי המפתח הבא: מקום 12 נגד מקום 15, ומקום 13 נגד מקום 14. משחק נוקאאוט במגרש ניטראלי. שתי המנצחות יבטיחו את מקומן בליגה ב' ושתי המפסידות ישחקו ביניהן. המנצחת במשחק זה תישאר בליגה והמפסידה תשחק נגד קבוצה מליגה ג'. זו הסיבה שבקרית ים רוצים להגיע לחוף מבטחים, ללא משחקי מבחן. זה אומר מקום 11, שבו נמצאת כרגע אח"י עכו עם 31 נקודות, חמש יותר מקרית ים. לכן איבוד שתי הנקודות במעלות הוא קריטי.

אבל עדיין קרית ים יכולה לעמוד במשימה וכבר בשישי (14:00 בקרית ים) מצפה לה משחק ביתי קשה נגד איחוד בני מג'דל כרום, שמדורגת במקום השני.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות