fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: נתפסה מעבדה לגידול מריחואנה

בלשי תחנת זבולון פשטו הבוקר על מעבדה בשטח של חצי דונם ונתפסו 143 ק"ג של מריחואנה. חשוד בן 38 נעצר. נצ"מ אילן סרדל: "אני מקווה שדרך המעצר הזה, הצלחנו להמעיט בכמויות הסמים שימכרו בקריות"

בלשי זבולון תפסו הבוקר (רביעי) מעבדה ענקית לגידול מריחואנה בקרית ים. בפשיטה  נתפסו במקום חצי טון ברוטו של שתילים וסמים מוכנים מסוג מריחואנה. בשקילה נוספת שהתקיימה לסמים התברר כי מדובר במשקל של 143 קילוגרמים נטו של מריחואנה.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במחלק הבילוש בתחנת זבולון, החלו בשבוע שעבר, בלשי התחנה בתצפיות על מעבדת הסמים, שמוקמה באזור התעשייה בקרית ים.

הבוקר, לאחר שנצבר מספיק מידע מודיעיני בשטח, פשטו הבלשים על המעבדה וגילו שטח עצום של 500 מ"ר, בו גודלו הצמחים. בתוך השטח נמצאו שלושה חדרים, חדר אחד גדול לייצור הסמים, שם נתפסו שתילים במצבי צמיחה שונים, חדר שני לשמירת הסמים וחדר שלישי למכירת הסמים, שם נמצאה קופה, משקלים ושקיות לאחסון הסמים. להערכת המשטרה, במקום התבצעו עסקאות סמים בקילוגרמים.

מעבדת סמים בקרית ים
עבודה מודיענית. מעבדת סמים (צילום: באדיבות שוטרי תחנת זבולון)

במקום נתפסו 163 שתילים גדולים של 2 מטרים כל אחד ו- 153 שתילים קטנים. בנוסף, נתפסו כל החומרים ששימשו לייצור הסמים. כאמור, בשקילה שביצעו השוטרים התברר, כי מדובר במשקל של כ-143 קילוגרמים של מריחואנה. בתוך המעבדה, עצרו הבלשים את סוחר הסמים העיקרי, שהפעיל את המעבדה, בזמן שהוא משקה את העציצים.

החשוד, תושב קרית ים בן 38 ובזמן שנעצר, שהה לבדו במעבדה. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת זבולון. ביום חמישי יובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל מסר בתגובה: "מדובר בעבודה מודיעינית מאוד טובה נגד סוחר סמים, שהפיץ כמויות גדולות של סמים לכל רחבי הקריות. אני מקווה שדרך המעצר הזה, הצלחנו להמעיט בכמויות הסמים שימכרו בקריות. החשוד הובא לבית המשפט ואנו מתכוונים להגיש בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות