fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים השיקה את פינוי-בינוי בשכונת אג"ש

ראש העירייה ונציג הפרויקט קיימו מפגש עם התושבים, הציגו בפניהם את עיקרי התוכנית והשיבו על שאלות
עם הפנים לעתיד. שכונת אג"ש הדמיה: באדיבות עיריית קרית ים
עם הפנים לעתיד. שכונת אג"ש הדמיה: באדיבות עיריית קרית ים

 

 

במפגש שיתוף הציבור בקרית ים הושק בסוף השבוע שעבר פרויקט הפינוי~בינוי בשכונת אג"ש הוותיקה. ראש העירייה דוד אבן צור ואורי הורביץ, נציג הפרויקט מטעם משרד השיכון, הציגו בפני התושבים את עיקרי התוכנית, משמעויותיה ולוח הזמנים הצפוי להוצאתה לפועל.

עשרות התושבים שנענו להזמנה והגיעו למפגש, ביקשו בעיקר לברר בתוך כמה זמן תושלם התוכנית ומה עשויות להיות השלכותיה לגבי פתרונות הדיור המוצעים להם. ראש העירייה אמר לנוכחים, כי בעירייה בהחלט מודעים למורכבות הפרויקט ולדאגת התושבים וזו הסיבה לחשיבותו של המפגש.

עם הפנים לעתיד. שכונת אג"ש הדמיה: באדיבות עיריית קרית ים
עם הפנים לעתיד. שכונת אג"ש
הדמיה: באדיבות עיריית קרית ים

אבן צור הדגיש, כי התקדמות הפרויקט והשלמתו תלויות בעיקר בתושבים ובנכונותם להצטרף אליו. "אני יודע שאנחנו יוצאים לדרך מאתגרת וארוכה, אבל אני בטוח שבסופה ממתין לכולנו עתיד טוב יותר עם פתרונות דיור חדישים, שייתנו מענה למחסור באמצעים ותשתיות, שמהם סובלת היום השכונה", אמר ראש העירייה.

נציג משרד השיכון הבטיח לתושבים כי במסגרת הפרויקט תופעל מינהלת, שתהיה איתם בקשר רציף, תעדכן אותם, תלווה אותם ותיתן מענה לכל שאלה. במקביל הועלו לאתר האינטרנט של העירייה מסמכים שונים המפרטים את דרכי ההתנהלות של התושבים במסגרת הפרויקט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות