fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן איחוד בקרית ים: אלון סיסו ואלי כהן יחברו לראש העירייה שמואל סיסו

על פי מקורבים ישלבו כהן וסיסו את רשימותיהם עם רשימתו של ראש העיר. כך שהשניים ימוקמו במקומות הראשונים בסיעתו
אלי כהן ואלון סיסו
אלי כהן ואלון סיסו
אלי כהן ואלון סיסו
אלי כהן ואלון סיסו

מסתמן: מפלגת העבודה ומפלגת הליכוד בקרית ים יחברו לראש עיריית קרית ים שמואל סיסו במרוץ לראשות העיר בבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים.  בשבועות האחרונים מתקיימים מגעים מתקדםים בין סיסו ליו"ר הליכוד בקרית ים עו"ד אלון סיסו ויו"ר מפלגת העבודה בקרית ים אלי כהן. על פי מקורבים ישלבו כהן וסיסו את רשימותיהם עם רשימתו של ראש העירייה הנוכחי, כך שהוא יתמודד לראשות העיר והם ימוקמו במקומות הראשונים בסיעתו ויזוהו אתה במועצת העיר.

ראש עיריית קרית ים שמואל סיסו
שמואל סיסו (צילום: נתי קיי-זילברמן)

יו"ר מפלגת העבודה בקרית ים אלי כהן אישר את הדברים ואמר השבוע: "אני מקווה ששיתוף הפעולה יבשיל בימים הקרובים וייחתם הסכם בין הצדדים, כי אני מאמין באחדות כל סיעות במועצה. רק ביחד נוכל לקחת את העיר למקומות טובים יותר ולפעול בפרויקטים המשמעותיים של העיר כמו פרויקט פינוי ובינוי ופיתוח רצועת הים היפהפיה שלנו, תוך שמירה על אוצרות הטבע הקיימים".

יו"ר הליכוד בקרית ים עו"ד אלון סיסו: "הדברים עדיין לא סגורים, אבל אכן מתנהל משא ומתן, שנמצא בשלבים הסופיים שלו. כרגע אנו עדיין מעלים את הנקודות החשובות לנו בקרית ים. שמנו בצד את המחלוקות האידיאולוגיות ברמה לאומית ואנו משלבים ידיים להליכה משותפת למען תושבי העיר ולמען פיתוחה ושגשוגה של קרית ים. עמדנו על פרויקטים חשובים שיעשו בשנים הבאות בעיר כמו שיפור חזות העיר, הגברת האכיפה והפיקוח בעיר, השקעות בחינוך ועוד נושאים שונים, מתוך ראייה עתידית כיצד יראו פני העיר בשנים הקרובות.

שמואל סיסו: אני לא מגיב בדבר משא ומתן הנעשה ביני לבין סיעות אחרות בקרית ים. אם וכאשר יהיה משהו סגור, נוציא הודעה מסודרת".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות