fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: פנטהאוז לדוגמא הושק בסביוני ים

הפנטהאוז לדוגמא, המשתרע על שטח של כ- 135 מ"ר, כולל מרפסת על שטח של 57 מ"ר ומשקיף אל חופו של הים התיכון ומעוצב בהשראתו.
פנטהאוז לדגומא בסביוני ים
פנטהאוז לדגומא בסביוני ים (צילום: איתי סיקולסקי)

אפריקה ישראל מציגה פנטהאוז ייחודי ומעוצב לדוגמא בסביוני ים בקרית ים. בימים אלה השלימו חברות אפריקה ישראל מגורים ושיכון בינוי נדל"ן את הקמתו ועיצובו של הפנטהאוז לדוגמא, בשכונה הפרטית סביוני ים.

פנטהאוז לדגומא בסביוני ים
פנטהאוז לדגומא בסביוני ים (צילום: איתי סיקולסקי)

עיצוב הפנטהאוז, שהושקעו בו מאות אלפי שקלים, הופקד בידיו של עודד לביא, מבכירי אדריכלי הבניה הפרטית בארץ, שעבודותיו מתאפיינות בהתבוננות במרחב אגן הים התיכון. ניסיונו הרב של לביא לצד מיקומו המיוחד של הפרויקט, הפכו את הפנטהאוז הפשוט לכאורה לפנטהאוז יפהפייה בעל עיצוב המנצל באופן אופטימאלי את המרחב.

הפנטהאוז לדוגמא, המשתרע על שטח של כ- 135 מ"ר, כולל מרפסת על שטח של 57 מ"ר ומשקיף אל חופו של הים התיכון ומעוצב בהשראתו. הפנטהאוז מכיל חלל גדול המואר באור טבעי ומתוכנן היטב, שצבעיו ומרקמיו מתכתבים עם הנוף. בחלל זה נוצר דיאלוג עיצובי ופונקציונלי בין אגף היום של הבית, הכולל מטבח, סלון ופינת אוכל, לבין מרפסת הגג המזמינה הנמצאת בקו הסלון, בזכות הריהוט החדשני, החומרים האיכותיים והבחירות הסגנוניות שנעשו על ידי לביא. בפרויקט נותרו, בשלב זה, 2 פנטהאוזים אחרונים למכירה ומסירה תוך פרק זמן קצר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות