fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלאך שלו

אלון ניסנוב, בן 30, טכנאי בבזק, עדיין מתגורר בבית הוריו בקרית ים ומעדיף להשקיע את כל כספו במוזיקה. בינתיים אחרי דרך ארוכה ונטולת השתתפות בריאליטי מוזיקלי, הוא משחרר את הסינגל נישקתי מלאך שעוד יכבוש את הרשת
"אדם צריך לדעת להיות שחקן בחיים". אלון ניסנוב צילומים: נדב יעקבי
"אדם צריך לדעת להיות שחקן בחיים". אלון ניסנוב צילומים: נדב יעקבי

ביום ראשון שעבר שוחרר ליוטיוב הסינגל "נישקתי מלאך" של אלון ניסנוב מקרית ים. ניסנוב מאוד התחבר לטקסט של השיר, שמצייר עבורו תקופה בחיים, שבה אמנם איבד את האהבה אך יצא לדרך חדשה. "גדלתי בשכונה ג' בקרית ים, שכונה צנועה. אני זוכר כילד בן ארבע, שירי ערש שאמא שלי היתה שרה לי ומרדימה אותי בסלסולים. כשעברתי לכיתת דרמה בחטיבת ביניים החברים קצת צחקו עלי, אבל תמיד הייתי עוף מוזר, הולך עם הלב".

בגיל 19 התאהב ניסנוב וכתב שיר על מושא אהבתו. הוא לא הוציא אותו כסינגל, כי היה לו קשה לדבר עליה ולהיחשף. בכל זאת, השיר יהווה את תחילת הדרך וסגירת המעגל שנים לאחר מכן. לפני כחמש שנים, ערך פאב "ראש קטן" את תחרות הכוכב הנולד הבא של הצפון. ניסנוב השתתף ולא זכה אמנם במקום הראשון, אולם שם הכיר את אבי גוטמן, מעבד ומפיק מוזיקלי שמאוד מוכר בז'אנר הים תיכוני.


"בהתחלה היה לי חוסר ביטחון לגשת אליו, כי הוא עובד עם הגדולים, אבל הוא כיוון אותי ואמר לי למצוא לחן חיובי ואז יהיה על מה לעבוד.  אחר כך הוא עשה לי עיבוד מוזיקלי לשיר הזה והלכתי להקליט". שלוש שנים לאחר הקלטת השיר, ניסנוב העלה אותו ליוטיוב, בלי מנהלים ויח"צנים.

בהמשך, "חבר לעבודה שמע אותי שר ואמר שיש לו הפתעה. הוא הכיר לי את נדב ביטון, מעבד ומפיק מוזיקלי, שנחשב לאגדה בתחומו, עבד עם כל האמנים הבכירים, מיכה שטרית, עמיר בניון ועוד. ישבתי אצלו באולפן, הוא שמע את 'ילדה של אהבה' ולא התרשם מהתוכן, אבל התרשם מגוון הקול והשירה".

ניסנוב חי היום בשביל המוזיקה. הוא עדיין מתגורר עם ההורים בקרית ים, וכל המשכורת שלו הולכת על המוזיקה בחייו. "במקום לשכור דירה ולהתחיל את החיים ולחסוך, אני משקיע בעתיד שלי, במוזיקה. החורף אפילו לא קניתי בגדים, כי כל בגד מבחינתי יוריד לי משיר שאני יכול להכין".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב"הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות