fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוד אבן צור הכריז על מועצת העיר החדשה בקרית ים

במועצת העיר החדשה בקרית ים יש ייצוג נרחב ביותר לנשים ומכהנות בה לא פחות מארבע נשים. מהישיבה נעדר ראש העירייה יוצא שמואל סיסו, שהתפטר בתחילת השבוע מחברותו במועצת העיר
אבן צור על דוכן הנואמים. מועצת העיר קרית ים (צילום: באדיבות קרית ים)
אבן צור על דוכן הנואמים. מועצת העיר קרית ים (צילום: באדיבות קרית ים)

במסגרת הצגת המועצה החדשה של קרית ים, הוצג הסכם קואליציוני בין סיעתו של ראש העירייה דוד אבן צור, סיעת חי, לבין סיעת יש עתיד בראשותה של קלרה ריכטר וסיעת קרית ים ביתנו, בראשותו של אדם אמילוב.

כרגע מונה הקואליציה בקרית ים 8 מנדטים. באופוזיציה נמצאים, נכון להיום (רביעי) סיעתו של ז'אנו פלס, סיעת משנים כיוון וסיעתו של הרב בני אברקי, כשלכל אחד מהם יש שני מנדטים. ההערכה היא שאחת מהסיעות תצורף לקואליציה.

במסגרת ההסכם הקואליציוני בין אבן צור לסיעתו של אמילוב, ימונה אמילוב לתפקיד סגן ראש עיר בשכר וסיעתו תקבל שני תיקים נוספים בוועדות חשובות אחרות, כמו וועדות המכרזים והועדה לתכנון ובנייה.

כשהועלה מינויו של אמילוב לתפקיד סגן בשכר להצבעה, הצביעו כל חברי המועצה בעד המינוי, מלבד אלי כהן ושלומי קדוש מסיעת משנים כיוון. לתפקיד סגן ראש העיר ומלאת מקום, מונתה לראשונה אישה לתפקיד, עו"ד שיראל בר אבוחצירא.

במועצת העיר החדשה בקרית ים יש ייצוג נרחב ביותר לנשים ומכהנות בה לא פחות מארבע נשים. 6 מחברי המועצה הם עורכי דין או משפטנים ו-12 מתוכם בעלי תואר אקדמי.

"אני לא רוצה להבטיח כרגע הבטחות גדולות אלא רק להתחייב בפניכם שקרית ים תהיה עיר אשר כל אחד מאתנו יהיה גאה לחיות בה ולהיות חלק ממנה", אמר אבן צור במהלך הישיבה והבטיח להתנהל בשקיפות כלפי כל התושבים באמצעות כל צינורות התקשורת הקיימים.

מהישיבה נעדר ראש העירייה היוצא שמואל סיסו, שהתפטר בתחילת השבוע מחברותו במועצת העיר. סיסו התפטר מהמועצה, למרות שבזמן הודעתו על פרישתו מהמרוץ לראשות העיר אמר: "אני לא עוזב את העיר, אני יוצא בשליחותה. אלווה את ראש העיר החדש ככל שיצטרכו אותי, אשאר חבר מועצה ככל שיידרש ממני".

אבן צור על דוכן הנואמים. מועצת העיר קרית ים (צילום: באדיבות קרית ים)
אבן צור על דוכן הנואמים. מועצת העיר קרית ים (צילום: באדיבות קרית ים)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות