fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביבי ניצח בקרית ים

הבוקר נערכו בחירות מדגמיות בקרב תלמידי י"ב בתיכון רודמן ורבין. נרשמו 64 אחוזי הצבעה, מרץ לא עברה את אחוז החסימה. ומי היה נציג הליכוד בפנאל הבחירות?
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)
בנימין נתניהו. (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פחות מחודש לבחירות לכנסת ערכו הבוקר (שלישי)  תלמידי כיתות י"ב של קרית ים בבתי הספר רודמן ורבין חגיגת דמוקרטיה מוקדמת וקיימו פנל עם נציגי המפלגות לכנסת כדי לשמוע מה יש למתמודדים לומר למצביעים הצעירים אשר ילכו השנה בפעם הראשונה לקלפי. בבחירות נרשמו 64 אחוזי הצבעה השתתפו 163 תלמידים. הליכוד זכה ב- 25 אחוז מהקולות, הבית היהודי 18 אחוז, ישראל ביתנו 17 אחוז, כולנו 15 אחוז, יש עתיד 11 אחוז, המחנה הציוני 10 אחוז, מר"צ אחוז אחד.

כחלק מהאירוע הגיעו לאשכול הפיס של קרית ים נציגיהם של שש המפלגות השונות שהקימו דוכנים ,חילקו חומרי הסברה, מדבקות ויצרו אווירה של הפנינג וחגיגה לדמוקרטיה. בהמשך התקיים במקום פאנל פוליטי בהשתתפות ראש העירייה דוד אבן צור שייצג את הליכוד, חברי הכנסת המכהנים, יואל רוזבוזוב ממפלגת "יש עתיד" , ח"כ לאון ליטנצקי מ"ישראל ביתנו", ינון מגל המועמד ברשימת "הבית היהודי",  סגן ראש העיר טבריה, דרור ללוש – שייצג את "המחנה ציוני" ועו"ד ענבל טל פאר ילידת הקריה, בוגרת ביה"ס רודמן , שייצגה את מפלגת "כולנו". במהלך הפאנל נשאלו המשתתפים , שאלות שנאספו במהלך השבוע מהתלמידים.

השאלות עסקו בעיקר בבעיית יוקר המחיה ובעיית הדיור, שאלות שעסקו בעתידה של קרית ים כעיר פריפריה, שאלה שעסקה בניסיון להבין מדוע נזקקות המפלגות להשמצות ההדדיות, הסרטונים העוקצניים, וחילופי מהלומות מילוליות באתרים החברתיים. מתברר כי תלמידי העיר מצפים שהמפלגות יעסקו בעשייה למענם ופחות בהשמצה. משתתפי הפאנל ציינו את רמת ההקשבה שהיתה בקהל ואת העניין שגילו התלמידים בפאנל. בסיום הפאנל, נערכו כאמור בחירות של תלמידי כיתות י"ב.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות