fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: רחוב יוספטל יהפוך לשדרה מרכזית

רחוב יוספטל, קרית ים. הדמיה: דוברות העירייה
רחוב יוספטל, קרית ים. הדמיה: דוברות העירייה

במסגרת עבודות הפיתוח הנרחבות שמבצע בחודשים האחרונים משרד התחבורה בשיתוף עיריית קרית ים ברחבי העיר החלו השבוע העבודות לחידושו של רחוב יוספטל הותיק בעיר והפיכתו לשדרה מרכזית.

רחוב יוספטל, קרית ים. הדמיה: דוברות העירייה
רחוב יוספטל, קרית ים. הדמיה: דוברות העירייה

בשלב הראשון יתנהלו העבודות בקטע שבין רחוב צה"ל לרחוב ליהמן, ובהמשך יוסדר הרחוב לכל אורכו עד צומת רחוב הפלמ"ח. במסגרת העבודות יורחב הכביש, יוסדר מיקומם של בתי העסק שלאורכו וכן יסללו מדרכות ושביל מיוחד לרוכבי אופניים וקולנועיות.

כחלק מהעבודות יחסם הרחוב לתנועת כלי רכב מכוון רחוב צה"ל וצפונה לאורך כל תקופת העבודות שתמשך מספר שבועות ותנועת הולכי רגל תתאפשר על חלק מהמדרכות. תחנות וקווי האוטובוס יועברו לרחוב ספיר המקבילבעירייה מעריכים כי משך כל העבודות על פי התוכנית צפוי להיות ארבעה עד שישה חודשים.

בעירייה מדגישים כי בקטע הצפוני של רחוב יוספטל (בין הרחובות ויצמן לפלמ"ח) תהיה בתקופה זו תנועה דו סטרית של אוטובוסים, לצורך כך החניה לאורך הרחוב (בצדו המזרחי) תהיה בחלקה   על המדרכה. יש להוציא הודעה מסודרת גם על זה. השבוע פרסמה העירייה הודעות על כך לתושבי הרחוב והבטיחה לעשות ככל יכולתה כדי לזרז את השלמת העבודות ולסייע לתושבים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות