fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת למוצרי חשמל מוזלים נפתחה בקרית חיים

רשת צומת חשמל הוקמה על ידי התאגדות של חנויות חשמל פרטיות כדי להעניק ללקוח מחירים זולים ולהתמודד בשוק מול הרשתות הגדולות
רשת צומת חשמל בקרית חיים (צילום: עצמי)
רשת צומת חשמל בקרית חיים (צילום: עצמי)

רשת צומת חשמל פתחה סניף חדש ברחוב האיצטדיון בקרית חיים. הסניף בבעלות שלומי מלכה מחברת ש.א אוראל, (לשעבר חנות אלקטרוזול) הצטרף למהפכה הארצית מתוך מטרה להוזיל באופן ניכר את מחירם של מוצרי החשמל הביתיים.
לפני כ-15 שנה, ענף מכירת מוצרי החשמל  הוביל שינוי מגמות בתחרות על נתחי שוק גדולים יותר. הרשתות הגדולות שינו את האסטרטגיה ותמהיל השיווק וחיזקו את פריסת החנויות במרחב הארצי והמקומי.

ללא הבחנה  הרשתות  הגדולות  התחרו על רצפת המכירה בקניונים ובמרכזי הקניות, וכך נוצרה מלחמת מחירים, בעוד שחנויות החשמל הפרטיות המתינו עד שוך הסערה. אנשי עסקים פרטיים בתחום הבינו  עד מהרה  כי ההמתנה משאירה אותם מחוץ למשחק ואילו התחרות מסכנת את עצם הישרדותם.

רשת צומת חשמל נולדה מאותה יוזמה של בעלי חנויות קטנות, לאגד כוחות ולהתמודד מול הרשתות הגדולות. הרשת הוקמה מתוך מטרה לשמש כקואופרטיב חברתי וכלכלי, כדי לשבור את השוק במחירים חסרי תקדים למוצרי חשמל המשלבים כוחות קניינים. בזכות ההתאגדות והקמת הרשת, הסוחרים נשארו בענף ומתמודדים בתחרות על כיסו של הלקוח.

סניף צומת חשמל, רחוב האיצטדיון 21, קרית חיים.

רשת צומת חשמל בקרית חיים (צילום: עצמי)
רשת צומת חשמל בקרית חיים (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות