fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכבת נגד הזרם

את הפטיש שלה לאופנועים, הפכה אדריאנה מיטל מקרית חיים לייעוד. בדרכה אל העולם הכי גברי שיש, היא בלעה כל פיסת מידע בתחום, הפכה למומחית ולרוכבת מקצועית וגם בעליו של מגזין מקצועי ואתר אינטרנט והיא לא מתכוונת לעצור כאן. היעד הבא: מאבק חסר פשרות במצבם הלקוי של הכבישים בארץ
הד הקריות

הד הקריות אם כבר עצמאות, אז הנה אחת מסוג קצת אחר. לפני 200 שנים, נשים לא הורשו להצביע, והשובניזם היה בשיאו. בדרך לעצמאותן, שרפו הפמיניסטיות את החזיות, אי שם בשנות ה-70 של המאה הקודמת, והנשים מיצבו את מעמדן בעולם, בשוויון, כמעט מוחלט.

אדריאנא מיטל לקחה את השוויון בין המינים צעד אחד קדימה ופרצה לעולם הגברים, כשלמרות גילה הצעיר, הפכה למומחית באופנועים ואף השיקה מגזין מקצועי העוסק בעולם הדו גלגלי. היא בסך הכל בת 26, נולדה בקרית חיים בשם מיטל עדרי וגדלה בבית דתי. לפני כשנתיים, החליטה, מתוך אמונה גדולה, לשנות את שמה לאדריאנא, המורכב מהמילים "אדיר", שם האלוהים, ו"אנא", מילת בקשה.

באופנועים התאהבה ממבט ראשון, "הזיכרון הראשון שלי מגלגלים היה בגיל 16", היא נזכרת, "הלכתי לים וראיתי אופנוע. עצרתי הכל והרגשתי שאני חייבת סיבוב. אם הייתי אומרת לאמא שלי בגיל הזה, שאני רוצה אופנוע, היא הייתה מעיפה אותי מהבית, אז אחרי שהוצאתי רשיון על רכב, אמרתי לעצמי שאני חייבת רשיון על אופנוע והוצאתי רשיון"."הלכתי לקנות קסדה והציעו לי לעבוד בחנות לאביזרים של אופנועים וקטנועים. פשוט התאהבתי בכל מה שקשור לענף הזה. התחלתי לדעת ולהבין יותר ואוטומטית עברתי למקום הבא והתחלתי לנהל את תחום המכירות".

אחרי מספר חודשים החליטה לפרוש וללכת לתחום ההפקות, כעצמאית. כעבור מספר חודשים, כשיום אחד ליוותה טיול של ילדים, כחובשת, פנה אליה אבא של ילד שטיפלה בו והתברר שהוא הבעלים של מוסך לאופנועים בצפון. "הוא ביקש ממני לבוא לעבוד אצלו. התחלתי לעבוד אצלו ואחרי כמה חודשים הוא הציע לי לנהל את המקום".

כמובן שלא הכל היה ורוד. מיטל נכנסה לעולם גברי, ובתחילה נתקלה בהרבה זלזול. "בהתחלה, לא חשבו שאני רוכבת, לא האמינו לי, וגם כשהאמינו, היו שואלים אותי, מה אני מבינה. הגברים בענף הזה הם מאוד שוביניסטים, אני לא חושבת שבחורה שעובדת בעבודה רגילה נתקלת בזה. הכל היה מתנהל מולי בזלזול, עד שהייתי מראה להם את הידע ומשאירה אותם פעורי פה".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"הד הקריות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות