fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשה לנשום

צהוב וחם: אובך כבד, לא אופייני לחודש ספטמבר שורר בכל הארץ, וגרם לדחיית הטריאתלון בקרית ים. ותראו איך החום הזה נראה בחוף קרית חיים
אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)
אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)

תושבי הצפון התעוררו היום לבוקר אביך במיוחד, שלפי החזאים אינו אופייני לחודש ספטמבר. היום ימשיך להיות שרבי בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף, כשעומסי חום כבדים ישררו ברוב אזורי הארץ. הלילה צפוי להיות מעונן חלקית, אביך וחם מהרגיל.

המשרד להגנת הסביבה ממליץ לחולי לב-ריאות, קשישים, ילדים ונשים בהריון להימנע מפעילות גופנית מאומצת. בשעות האחרונות נמדדים ריכוזים גבוהים מאוד של חלקיקים נשימים באזורי ירושלים ויהודה רמת הגולן והגליל. הזיהום צפוי להתפשט במשך היום לכל אזורי הארץ.

אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)
אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)

בהמלצת הצוות הרפואי של איגוד הטריאתלון הישראלי ולאור תחזיות מזג האוויר הצפוי בסוף השבוע הוחלט לדחות את הטריאתלון שהיה מתוכנן להתקיים בסוף השבוע בחוף הים של קריית ים. מעיריית קריית ים נמסר כי חברי איגוד הטריאתלון הישראלי שקדו במשך חודשים על התחרות הראשונה מסוגה שתוכננה להתקיים בקריות ואשר אמורה הייתה להתקיים ביום שבת הקרוב.

כשהגיעו בתחילת השבוע תחזיות מזג האוויר הצפויות ליום האירוע התקיים דיון דחוף עם כל הנוגעים בדבר ולאור צפי המשתתפים הגדולה ומספר הנרשמים שעמד כבר על כמה מאות הוחלט שלא לקחת סיכונים מיותרים ולדחות את האירוע למועד מתאים יותר.

בים למרות האובך (צילום: דורון גולן)
בים למרות האובך (צילום: דורון גולן)

לפיכך הוחלט בפגישה לדחות את האירוע במספר שבועות והוא יתקיים ככל הנראה לקראת סוף חודש אוקטובר או תחילת נובמבר וכמובן שעל המועד המדויק תבוא הודעה מסודרת.

ראש העיר דוד אבן צור אשר שותף לכל ההכנות הביע את ביטחונו כי במועד החדש עשוי להגיע קהל גדול יותר אשר ידע כי המדובר בחוויה ספורטיבית בריאה ואשר אינה מסכנת איש מהמשתתפים בה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות