fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים: הסטודיו זה אני

רוני רות פלמר, אמנית (צילום: דורון גולן)
רוני רות פלמר, אמנית (צילום: דורון גולן)
רוני רות פלמר, אמנית (צילום: דורון גולן)
רוני רות פלמר, אמנית (צילום: דורון גולן)

לפני תשע שנים, בגיל 50, החליטה רוני רות פלמר לעזוב עבודה טובה של עשרים שנה בתחום המכירות ולהתרכז בדבר אחד בלבד: אמנות.

"החיים שלי סובבים סביב היצירה, אם זו יצירה שלי או של התלמידים שלי" היא אומרת "כל יום אני אומרת תודה לאלוהים שנתן לי כשרון ויכולת להגיע למימוש".

פלמר חיה ונושמת את הסטודיו שלה בקרית חיים שהוא גם הבית שלה עוסקת בתחומים רבים של אמנות, היא מציירת, מפסלת, הוציאה לאור כבר ארבעה ספרים, מלמדת אמנות בבית ספר ומעבירה שיעורים בפיסול וציור, הדיסקים שהוציאה ללימוד ציור נמכרים בכל העולם ומציגה בתערוכות שונות.

"אני גרה בסטודיו, הסטודיו זה אני, זו יחידה אחת שהיא בשבילי כל שעות היום" אומרת פלמר "זו הייתה משאת חיי, סטודיו בבית שיכול לאכלס הרבה תלמידים, זה כמו חלום". פלמר פיתחה טכניקה של ציור תלת מימדי שנוצר משילוב של ציור ופיסול באמצעות ניירות שטבולים בדבק מיוחד כך שהתמונה היא למעשה מעין פיסול שבולט על פני השטח.

"גם אם אני לא מרגישה טוב, ברגע שמתחילה סדנה ויש סביבי אנשים, הכל נשכח, נעלם, אני מרוכזת סביב היצירה" היא אומרת "אחד הדברים שמעניקים לי את האושר הכי גדול זה לראות אחרים יוצרים. כל מה שצריך כדי ליצור זה רק לרצות, כל אחד יכול ללמוד ליצור. התהליך של היצירה הוא לא פחות חשוב מהתוצאה". על דבר אחד מקפידה פלמר בסטודיו שלה, היא אוסרת על המשתתפים בסדנאות להשתמש במילים עם משמעות שלילית כי להשקפת עולמה, מילים שכאלו הן רק פוגעות ותמיד אפשר למצוא דרך לעקוף אותן ולמצוא את המילים הנכונות לעידוד היצירתיות בכל אחד.

המעוניינים להשתתף במדור מתבקשים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, או בדוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות