fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קפיצה קטנה לאח"י אילת

רשת סופר-פארם תפתח סניף בפרויקט המסחרי שנבנה בקרית חיים על ידי חברת כפיר נדל"ן
המרכז המסחרי באח"י אילת, הדמיה: יובל עשת
המרכז המסחרי באח"י אילת, הדמיה: יובל עשת

בשורה לתושבי קרית חיים: בקרוב ייפתח סניף של הסופר פארם ברחוב אח"י אילת, במסגרת פרויקט המסחרי שבונה חברת כפיר נדל"ן. העסקה נחתמה כחצי שנה לאחר שחברת כפיר נדל"ן רכשה שטח של 1.3 דונמים ברחוב אח"י אילת בסכום של 4.5 מיליון שקלים. רשת סופר-פארם שכרה כ-500 מ"ר במחיר של כ-100 שקלים למ"ר ובנוסף תשלם דמי ניהול בסך 10 שקלים למ"ר לחודש לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. פרויקט המסחר היוקרתי, שבנייתו החלה לאחרונה, יכלול גם חניון תת קרקעי  בן 35 מקומות חנייה.

תכנון הפרויקט נעשה על ידי האדריכל עמיחי אבריל. בימים אלה מנהלת חברת כפיר נדל"ן משא ומתן מתקדם עם רשתות מובילות נוספות לצורך השכרת שטחי מסחר בפרויקט הנבנה על שטח של כ-3000 מ"ר.

המרכז המסחרי באח"י אילת, הדמיה: יובל עשת
המרכז המסחרי באח"י אילת, הדמיה: יובל עשת

זהו הסניף הראשון של סופר-פארם בקרית חיים . עד היום, למעט הפארמים הקיימים בקניונים ובמרכזים מסחריים כדוגמת הרבמ"ד, רק בקרית אתא היה פארם בתוך העיר. לפני כשנה נפתח בקרית ים פארם בשדרות ירושלים.

במקביל לפרויקט המסחרי, מקימה כפיר נדלן שני פרויקטים יוקרתיים נוספים בקריות: פרויקט המגורים "TOP כפיר" בשכונת משכנות אמנים ופרויקט מגורים ברחוב הרב קוק בקרית מוצקין. הפרויקט במשכנות אמנים יכלול על פי התכנון, 44 יחידות דיור בשני בניינים. בפרויקט ייבנו 16 דירות של 4 חדרים, 16 של דירות 5 חדרים, 6 דירות גן ו-6 פנטהאוזים. הפרויקט ברחוב הרב קוק יכלול 9 דירות יוקרה, ביניהן 2 פנטהאוזים, דירת גן ו-6 דירות של 5 חדרים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות