fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפס נוהג ומדבר במכשיר הנייד, למרות 84 הרשעות קודמות

בקרית חיים נתפס אדם נוהג בעת שימוש במכשיר הסלולארי שלו, כשלחובתו כבר 84 הרשעות תעבורה קודמות. תושב קרית מוצקין נתפס כשהוא נוהג תחת פסילת רישיון, למרות שהוא כבר מחזיק באמתחתו 3 פסילות קודמות המצטברות לכדי 71 חודשי מאסר.
צנהיגה בזן פסילה. ילום אילוסטרציה
נהיגה בזמן פסילה. צילום אילוסטרציה

הבוקר, רביעי, נתפס תושב קרית מוצקין כבן 36, כשהוא נוהג ברכבו מביתו בזמן שהוא  בתקופת פסילת רישיון הנהיגה שלו. החשוד, נעצר על ידי שוטרי חוליית פסולים במשטרת זבולון, כבר מחזיק באמתחתו שלוש פסילות שקיבל מבית המשפט, שהצטברו לסך 71 חודשי פסילה וכן מאסר על תנאי של 12 חודשים. הוא נחקר ונכלא.

מהמשטרה נמסר כי בכוונת יחידת תביעות התעבורה להגיש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים כולל בקשה לחילוט רכבו.

צנהיגה בזן פסילה. ילום אילוסטרציה
נהיגה בזמן פסילה.(צילום אילוסטרציה)

בנוסף, אתמול, שלישי, בשעות הערב עיכבו מתנדבי ית"מ מתחנת זבולון תושב חיפה כבן 67 בעקבות עבירת שימוש במכשיר הנייד, בעת שנסע בקרית חיים.  המתנדבים נדהמו לגלות כי לחובתו כבר 84 הרשעות תעבורה קודמות, והוא פסול לנהיגה בשני תיקי בית משפט לסך מצטבר של 26 חודשים, כמו כן הוא גם נתון למאסר על תנאי לתקופה של 11 חודשים. החשוד נעצר, נחקר ע"י חוליית פסולים זבולון ונכלא. בכוונת יחידת תביעות התעבורה להגיש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים ובקשה לחילוט הרכב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות