fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערי המסיבות

למה אנשי רדיו חיפה כמעט קרסו?, מי התעקשה והשיגה מעצב שיער בערב שישי? והכתב שעשה סולחה בין צ'ילבות?. בביצה המקומית של חיפה קריות אין רגע דל
ברבי גירל. פולינה ברלין (צילום: ליאור לייבוביץ)
ברבי גירל. פולינה ברלין (צילום: ליאור לייבוביץ)

 אתם מוזמנים לערוך היכרות עם פולינה ברלין, רק בת 17, וכבר מגלה סימנים של  יפהפייה אמתית. ברלין בעלת השם הכה ייחודי שמעורר סקרנות, השתתפה בהפקת איפור ושיער מושקעת במיוחד ויצאה מושלמת כמו בובת ברבי. איפור: לנה זינמן שיער: קובי אדרי

פולינה ברלין. ברבי גירל (צילום: ליאור לייבוביץ)

·        * נאוה קול, האשה שעושה את נשות הצפון ליפות יותר, החליטה לפנק את צוות העובדות שלה והעמיסה את כולן על מטוס שנחת בוינה, כשכל אחת צוידה במזוודה וורודה, ולמה הן זכו לפינוק הזה? כי בשבילה הן צוות מנצח וכנראה גם עובדות איכותיות במיוחד. הכי לפנק, לפנק, לפנק.

·        כוהנת הכושר הגדולה סמדר גוטמן, שהמדור יכול להעיד כמה היא מסייעת לו להתחטב בשיעוריה המשגעים, אירחה השבוע את עובדי רדיו חיפה לאימון טי אר אקס, בחדרי הסטודיו בהולמס פלייס גרנד קניון. אם לא שמעתי על הטרנד האחרון בעולם הזיעה, מדובר באימון מנצח, שורף קלוריות ויעיל במיוחד. אבל מאחר ומדובר היה באמצע יום עבודה, חלק מהעובדים, ששמם יישאר לנצח שמור במערכת, דידו בקושי בחזרה לאולפני הרדיו. אנחנו כל כך לא מאשימים אותם.

·        איש התקשורת גיל מזרחי חגג יום הולדת 40 עגול, לא שהוא נראה כך, אלא לפחות עשר שנים פחות. בהתאם לאירוע, חגג מזרחי את סוף השבוע האחרון בחגיגות שלא נגמרו. זה התחיל בארוחה משפחתית וסרט וי. איי. פי עם האישה ענבר, המשיך בבילוי עם החברים בפאב הדיוק, והסתיים בארוחה מפנקת במסעדת ארנולדס ברמת ישי.  

·        * רוכבי קבוצת "המדבשים" פתחו את השנה האזרחית החדשה במסיבה במועדון הגאלה, שכללה הרבה אלכוהול טוב, קייטרינג של אתי סוויד ומוזיקה של די ג"יי  יוסי בלוך. רקדו ללא הפסקה: דן וליגל קוני, ד"ר אריאל שוורץ, יעקב ומירב אייזנברג, שלמה ועדנה עקיבא, עמית ונתי לוינזון, רוני וד"ר מירי יבין, שולה וד"ר דוד דדיהלה, עו"ד רונן פרוימוביץ ואשתו אסתי, אילן וגלית סגרון ועוד.

·        * יום שישי, 18:00 בערב. הדיוה קים קונקשיין מחליטה שהיא רוצה פן בשיער כדי לצאת לבלות אך כל המספרות כבר סגורות. אבל לא אחת כמו קים תוותר, אפילו שנכנסה כבר השבת וכולם כבר קרוב לוודאי עמוק בארוחות, מנוחה, או הכנה לבילוי שישי, החלה הדיוה לתור אחר מעצב שיער, עד שמצאה את מושיקו דהן, שפינק אותה ועל הדרך עשה לה גם צבע. כנראה שעיצוב השיער היה ממש מוצלח, כי הערב של קים הסתיים בשלוש מסיבות עם החבר וכתב הרכילות החיפאי בועז כהן.

"אין כאן את הצביעות של תל אביב". קים קונקשיין
עקשנית. קים קונקשיין (צילום: באדיבותה)

·   * יום שלישי השבוע, כל המדינה מתכוננת לסערה שאמורה לנחות בישראל אבל זה ממש לא מלחיץ את ליאת אוטמזגין והמעצבת נירית חביב מחליטות להזמין קוסמטיקאית מהרצליה לביתה של אוטמזגין ליום ספא ביתי ומפנק. מעניין אם ברקע היה גם הכיבוד של הבעל השף קונדיטור דודו, כי אם כן זה בטח הרגיש כמו גן עדן.

  * התפתחות מעניינת בברנג'ה הצפונית: הכתב הצבאי של הערוץ הראשון אלירן טל יזם השבוע סולחה בין חברו, כתב ערוץ 10 אלי לוי לראש עיריית טירת כרמל אריה טל וסגנו מוריס אסייג. בין הצדדים היה נתק במשך שנה וחצי, מאז פרסם לוי בערוץ 10 תחקיר, לא ממש מחמיא על התנהלות העירייה. דובר העירייה יורם כרפיס דאג להנציח את הרגע בטלפון הנייד של ראש העיר.

 לוי , שולם שולם לעולם?
"אלירן טל מסוגל לעשות גם סולחה בין נתניהו ללפיד". 

 מנהל מועדון הביט יובל קאופמן ואשת יחסי הציבור וכתבת חיי הלילה ענת שקד, החמיצו את ימי ההולדת אחד של השני, שנחגגו במקביל, אז כפיצוי, וכיאה לשתי אושיות לילה חיפאיות, הם יצאו יחדיו בחמישי האחרון לבלות במועדון ההאנגר בקרית חיים. יומולדת כפול זה תמיד שמח וכיפי יותר.

חוגגים כפול. ענת שקד ויובל קאופמן (צילום: ברק כהן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות