fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפצחים את הקוד בתיאטרון הצפון

אלון אולמן התרגש מאוד כשעלה אתמול (ראשון) על בימת תיאטרון הצפון וראה מולו אולם מלא מקצה לקצה
אלון ואורטל אולמן

עבור מי שנולד וגדל בקריות והפך להיות מנטור וקואצ'ר מהמובילים בארץ, היתה זו מעין סגירת מעגל למלא אולם דווקא במחוזות נוף ילדותו, בקריות. אבל הצבעה מהירה שערך המנטור אלון אולמן, העלתה שחלק מיושבי האולם הגיעו דווקא מאוד מרחוק. לצד קרייתים רבים, היו שם גם מכרמיאל, חדרה, זכרון יעקב, הרצליה ואפילו מכפר סבא. אחרי הכל, מה לא עושים כדי ללמוד לפצח את "הקוד המנצח".

במשך כמעט שלוש שעות רצופות של הרצאה מאלפת, הסביר אולמן בצורה נהירה, חדה ומדויקת, מתובלת בלא מעט הומור, עם הרבה מאד אנרגיות והתלהבות, איך בעצם כל אחד מאיתנו יכול לפרוץ את הגבולות של עצמו בדרך להצלחה ולהשגת כל מטרה. סיפורו האישי המרתק והבלתי ייאמן של אולמן שזור בהרצאה כמעט לכל אורכה. הקהל הרב לא זז בכיסאו וישב מרותק.

בתחילת ההרצאה הודה אולמן לקהל ואמר: "מי שהגיעו לכאן הערב הם אלה שרוצים להשקיע בנכס הכי מניב שלכם-אתם. מי שבוערים בהם האש והרצון לצמיחה והתחדשות מתמדת, הערב הזה יכול להיות מאוד משמעותי עבורם. הערב הזה ילמד אתכם שאנשים רגילים יכולים להגיע לתוצאות בלתי רגילות".

אולמן הודה מעל הבמה למנכ"ל התיאטרון עדי קאופמן, ששמעה אותו לראשונה בהרצאה לפני שנה בדיוק בכנס עומר לעסקים של "הד הקריות" בים המלח ומיד הזמינה אותו להופיע בתיאטרון הצפון. היה מרתק ומעשיר. ערב חובה לכל אחד ובכל גיל. (צילומים: מיכל גילת)

הסיקור המלא, יתפרסם ביום שישי בעכבר העיר של הד הקריות 

אלון ואורטל אולמן
עדי קאופמן ויאיר מלכה, מבעלי רשת גרג
יפעת איפ ואמא סוזי מחרז
שלומי דורה
דורון לונדון ועדי קאופמן
אלון אולמן עם אבא שלום והאחות דפנה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות