fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיליון שקלים פיצויים לצעירה מהקריות שנפגעה בתאונת דרכים

הצעירה נהגה במכוניתה לאחר שחזרה מבילוי בקריות, איבדה שליטה והתנגשה בעמוד החשמל. סכום הפיצויים נפסק במסגרת הסכם פשרה עם חברת הביטוח
לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א
לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א
עו"ד ערן בקר
עו"ד בקר (צילום: יח"צ)

זה קרה בינואר 2008 בסביבות השעה 05:15 לפנות בוקר. צעירה, תושבת הצפון, נהגה במכוניתה ברחוב חלוצי התעשייה בקריות לאחר שחזרה מבילוי. תוך כדי הנסיעה איבדה לפתע את השליטה ברכב והתנגשה בעמוד חשמל. מזירת התאונה היא פונתה לבית החולים רמב"ם, שם קיבלה טיפול רפואי ראשוני לאחר שאובחנו אצלה חבלות בראשה, בעמוד השדרה, באף וביד ימין. הנפגעת אושפזה בבית החולים לארבעה ימים, במהלכם עברה טיפול שמרני, השגחה, תפירת החתכים בפנים ובלשון ושוחררה עם הוראות והמלצות למנוחה, המשך טיפולים רפואיים ומעקב במרפאות החוץ של בית החולים ובקופת חולים.

הנפגעת פנתה לעו"ד ערן בקר מומחה בתחום הנזיקין, הביטוח והרפואה ומשפט כדי שייצגה מול חברת הביטוח שביטחה את מכוניתה. בתביעה שהגיש לבית המשפט טען עו"ד בקר, כי לנפגעת נגרמו פגיעות משמעותיות שהותירו בגופה נכות רפואית בתחום האורתופדי, הפסיכיאטרי והפלסטי. הוא טען עוד, כי יש קשר סיבתי ברור בין התאונה לבין הפגיעות הרפואיות מהן הצעירה סובלת. בכתב ההגנה טענה חברת הביטוח, כי השלכות התאונה חלפו זה מכבר בלי להותיר חותמן על הנפגעת וכי הנפגעת מתנהלת ומתפקדת ללא כל דופי ואיננה מוגבלת בשגרת יומה ו/או בעבודתה.

בית המשפט קיבל את טענותיו של עו"ד בקר והורה על מינוי מומחים רפואיים מטעם בית המשפט שבדקו את הנפגעת וקבעו לה נכות רפואית צמיתה. לאחר משא ומתן ארוך הגיעו הצדדים לכדי הסכם פשרה לפיו חברת הביטוח תפצה את הנפגעת בסך של מיליון שקלים. עו"ד בקר מסר בתגובה: "סכום הפשרה גבוה בנסיבות התביעה בכלל ויאפשר לנפגעת פיצוי מצוין ויציאה לדרך חדשה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות