fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירדן צור מקרית חיים זקוקה לגלגל הצלה

צור השתתפה בשלבים המוקדמים בתחרות הקדם אירוויזיון ולא העפילה לגמר, אך השבוע התבשרה כי תינתן לה אפשרות נוספת בצורת גלגל הצלה, ובאמצעות מסרונים, יוכל הקהל בבית להכניס את צור לגמר. צור: "אני פונה לתושבי הקריות, הצביעו לי ועזרו לי להתקבל לגמר ולייצג את המדינה בכבוד"
ירדן צור (צילום: יח"צ)

היום (ראשון) ייערך שלב גלגל ההצלה בתחרות הקדם אירויזיון. המועמדת ירדן צור מקרית חיים, צריכה שתשלחו לה מסרונים כדי להגיע לגמר ואולי, גם לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתתקיים בחודש מאי בשוודיה. צור השתתפה בשלבים המוקדמים בתחרות הקדם אירוויזיון עם השיר replace you ולא העפילה לגמר, אך היום התבשרה כי תינתן לה אפשרות נוספת בצורת גלגל הצלה, ובאמצעות מסרונים, יוכל הקהל בבית להכניס את צור לגמר.

ניסיון אחרון להגיע לגמר. ירדן צור (צילום: יח"צ)

צור, תוצרת מקומית, בת 24 מקרית חיים, כתבה, הלחינה וגם שרה. "קרית חיים זה הבית שלי", היא אומרת. "גם בימים שאני נוסעת לתל אביב לצילומים או כל דבר אחר, כשאני חוזרת הביתה ועוברת בצ'ק פוסט, אני רואה את בתי הזיקוק ונרגעת, כי אני יודעת שהגעתי הביתה".

"השיר הוא חצי בעברית וחצי באנגלית. כתבתי את השיר באנגלית, אבל לפי התקנון של האירוויזיון השיר צריך להיות חצי בעברית, אז שיניתי. השיר מדבר על אישה שעוזבת את הבית ומסבירה למה שהיא עוזבת, כי היא מרגישה שהיא יכולה להיות מוערכת יותר על ידי מישהו אחר. באותה תקופה שכתבתי את השיר, נפרדתי מהחבר שלי, אבל כשאני כותבת שיר אין לי מושג על מה הוא יהיה. אני מתארת לעצמי שבתת מודע זה יצא החוצה.

"אני פונה לתושבי הקריות. אין מאחורי משרדי יח"צ וקשרים שיכולים למנף את הניסיון האחרון להגיע לגמר. אני מבקשת מכם: הצביעו לי ועזרו לי להתקבל לגמר ולייצג את המדינה בכבוד"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות