fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה מהלילה

בועז כהן
בועז כהן (צילום: אפרת פראנק)

לפני ארבע שנים סגר בועז כהן את הבארום אחרי עשור מוצלח שהשפיע לא מעט על פני חיי הלילה בקריות. בינתיים הספיק להפוך למנעולן, לאבד את אביו ולהבין שהמחיר ששילם היה גבוה מדי. עכשיו רגע לפני שהוא הופך לאב בפעם השניה בחייו, הוא מסביר לאן נעלם ומשיב לשאלה האם יחזור?

 מחר ב"הד הקריות"

בועז כהן מייסד הבארום
בועז כהן (צילום: אפרת פראנק)

דווקא עכשיו, כשאשתו צריכה ללדת בכל רגע, החליט בועז כהן, האבא של הבארום ז"ל בקרית חיים, לספר למה החליט להיפרד מהבר השכונתי הראשון בקריות, שהשפיע והכתיב עשור שלם של חיי לילה בקריות. מתברר שהוא נעלם בתוך חיפוש עצמי שעבר ולגמרי לא מתבייש במה שמצא. כהן, בן 36, נולד בקרית אתא, בן זקונים בין שלושה ילדים למפקחת בבזק וחבר ועד בתי הזיקוק. ילדות של תחילת שנות ה-80. "הייתי ילד טוב", הוא אומר."קצת שובב, אבל זה בא בתקופות. באותה תקופה הייתה קצת אלימות, אבל מהר מאוד ברחתי מזה". 

"צלצלתי למנהלת הבנק ואמרתי לה שאני סוגר את הבארום. גם אז היא אמרה לי שזה הצעד הכי חכם שעשיתי. ככה הבארום נסגר, בסוג של החלטה, שאם לא אשחרר את זה, הוא יקבור אותי

"אחרי שלוש שנים, בהם אני בעיקר שכיר, הבנתי מי אני ומה אני. בכל מקרה אני יודע שכשאחזור לעצמי, אחזור להיות עצמאי, אין לי ספק בכלל. את האמת? החלום האמיתי הוא סביב האירוח, המזון והמשקאות. לעשות את זה כפאב? היום החלום הזה יותר קטן"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות