fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנדנדה ניתקה ממקומה והפעוט שבר את הרגל

הוריו של בן השנתיים שנפגע, מתכוונים לתבוע את העירייה. אמו: "הוא מנסה לקום אבל כואב לו והוא מתחיל לבכות". העירייה: "המתקן בו מדובר נושא תו תקן ונבדק כמו כל יתר המתקנים"
"המקרה אינו מוכר לעירייה". האם ובנה צילום: אפרת פראנק
"המקרה אינו מוכר לעירייה". האם ובנה (צילום: אפרת פראנק)

לפני כחודש יצאה אם לפעוט עם בנה לגן שעשועים ציבורי בקרית חיים. היא נדנדה את בנה ובשלב מסוים, כך לדבריה, כבל הנדנדה ניתק, הפעוט התהפך ושבר את הרגל. הוריו מפנים אצבע מאשימה לעבר בני נוער שיושבים מדי ערב בגן ועושים מעשי ונדליזם, ומתכוונים לתבוע את עיריית חיפה. על פי הערכת הרופאים, בעוד שבועיים יוסר הגבס מרגלו של הפעוט.

מדובר בגן משחקים הסמוך לתיאטרון הצפון בקרית חיים. מדובר בנדנדה המיועדת לפעוטות ומקיפה את גופם כמו מושב בטיחות. "נדנדתי אותו בנדנדה ולאחר כמה דקות, נותק אחד הכבל המחזיקים את הנדנדה והילד התהפך באוויר ונפל", סיפרה האם. לדבריה, היא מיהרה עם בנה למרכז הרפואי זבולון בקריון, שם אובחן שבר בשוק הרגל. האם ובנה הופנו לבית החולים רמב"ם, שם גיבסו את רגלו של הפעוט מהירך ועד לכף הרגל. "אי אפשר לתאר מה אני עוברת. אני בחודש השביעי להריון, ואני בהריון בסיכון גבוה, כך שאסור לי להרים אותו, אבל אני מרימה כי אי אפשר אחרת. הוא לא הולך לגן, כי הוא לא יכול ללכת או לעמוד, אז כל היום הוא איתי בבית", מספרת האם.

 "המקרה אינו מוכר לעירייה". האם ובנה צילום: אפרת פראנק
"המקרה אינו מוכר לעירייה". האם ובנה (צילום: אפרת פראנק)

מאחר שמדובר בפעוט בן שנתיים שעשה את צעדיו הראשונים רק לפני מספר חודשים, הקושי עוד יותר גדול. "הילד כל היום יושב או שוכב. הוא מתעצבן ומנסה לקום, אבל אז כואב לו והוא מתחיל לבכות. רק השבוע הלכנו לרופא לביקורת, והוא אמר שהילד צריך להתחיל לדרוך קצת על הרגל. כשחזרנו מהרופא, הורדתי אותו מהעגלה כדי שיילך קצת, אבל כשחזרנו הביתה הוא לא הפסיק לבכות שכואבת לו הרגל, ממאמץ. מדובר בסך הכל בילד בן שנתיים, הוא רק התחיל ללכת ואני לא יכולה לקשור אותו בעגלה כל היום".

עו"ד קובי אלזרע, המייצג את הוריו של הפעוט, מכין בימים אלה תביעה גד חברת הביטוח של עיריית חיפה. בינתיים, הוא שלח מכתב לעיריית חיפה כדי לקבל את פרטי חברת הביטוח. עו"ד קובי אלזרע, אמר ל"הד הקריות": "אנו רואים בחומרה רבה מקרה מסוג זה, בו פעוט אשר בא לשחק בגן משחקים אשר מצוי תחת פיקוחה של הרשות המקומית, מוצא את עצמו בבית החולים עם שבר ברגלו. אנו נפנה בעניין זה לרשות המקומית ונדרוש את הפיצויים ההולמים לפעוט ולהוריו אשר נדרשים לסעוד אותו יום וליל".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה פועלת תוך הקפדה חמורה על בטיחות מתקני המשחק בגנים הציבוריים. משום כך, החליפה העירייה בשנים האחרונות מאות במתקני משחק במתקנים חדשים העומדים בתקני הבטיחות החדשים והמחמירים ביותר. גם המתקן בו מדובר נושא תו תקן ונבדק כמו כל יתר המתקנים בעיר פעמיים בחודש ואף יותר על ידי חברה מוסמכת בנושא על ידי מכון התקנים הישראלי. המקרה שהעליתם אינו מוכר לעירייה. נודה לאם באם תביא את פרטיו לידיעת העירייה על מנת שנוכל ללמוד את נסיבותיו. אנו מאחלים כמובן החלמה מהירה לפעוט".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות