fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גמרו את הלילה

שנתיים וחצי אחרי שהעיר את הלילה בקריות, נסגר מועדון הרוז במסיבות פרידה המוניות. עכשיו הבעלים קובי כהן ואורן מחפודה מסכמים ומספרים מדוע החליטו לנוח קצת מהלילה עד הדבר הגדול הבא שהם מתכננים להביא לאזור, ודווקא בתחום אולמות האירועים
מועדון הרוז (צילום: מוטי וולמן)
מועדון הרוז (צילום: מוטי וולמן)

בסוף השבוע האחרון נפרד קהל הבליינים הגדול ממועדון הרוז שכיכב בסצנת חיי הלילה במשך שנתיים וחצי. המועדון הראשון שהוציא את חיי הלילה מרחוב אח"י אילת ומשך אליו בליינים מכל הארץ, סגר את שעריו. שלוש מסיבות התקיימו בסוף השבוע, כשאת יריית הפתיחה לקרנבל הפרידה נתן הזמר עומר אדם במסיבה המונית.

שניים ממקימי המועדון, קובי כהן בן 34 מקרית ים, ואורן מחפודה בן 30 מקרית חיים, התפנו לכבוד הפרידה כדי לסכם את העבר ולחשוף את תוכניתם לעתיד: להיכנס לתחום אולמות האירועים שבאופן כללי מאוד פורח באזור הקריות.

חופשיים על הבר
אז איך הכל התחיל? כהן ומחפודה הכירו בקיאנטי. כהן נכנס כשותף של רונן שועי ויוחאי אסולין. לאחר שניהל במשך ארבע שנים את גן האירועים באפק ובמשך חצי שנה את הדיזל, נכנס כהן כשותף בקיאנטי. מחפודה הגיע לקיאנטי כברמן אחרי שחזר מטיול באוסטרליה. זה קרה חצי שנה אחרי שכהן נכנס כשותף.

מהר מאוד מחפודה מצא את עצמו מנהל את הבר ואחר כך את הבר כולו וההמשך הטבעי, כניסתו כשותף למקום, היה בלתי נמנע. במקביל לשותפות עם אסולין ושועי בקיאנטי, נכנסו מחפודה וכהן כשותפים במקומות בילוי שונים, ביניהם מועדון השושנה, האוקטיפוס והנירוואנה.

"חיפשנו לעשות קצת שינוי בקריות", נזכר השבוע כהן, "אחרי ארבע שנים בהן עבדנו חזק בקיאנטי, חיפשנו שינוי. רצינו לעשות משהו שאנשים ידברו עליו. רצינו לצאת מהבועה של אח"י אילת, גם בגלל הבעיות עם הרעש ועם השכנים וגם כי רצינו מקום שיהיה מנותק מכל הבלגן. רונן שועי התחבר אלינו ומצאנו את המיקום הנכון. קיבלנו את המועדון כארבעה קירות במקום ישן באזור התעשייה ורצינו לעשות משהו מיוחד, אז התחלנו לבדוק מועדונים בתל אביב ובאירופה, חיפשנו עיצובים וחידושים, בדקנו את כל העולם של המועדונים, איזה תאורה הכי טובה, איך הקהל אוהב לשבת, סוגים של ברים. חקרנו את כל עולם המועדונים בארץ ובחו"ל".

"רצינו להביא את הדבר הבא לחיפה", מוסיף מחפודה, "לקחנו אדריכל תל אביבי ויועץ לתאורה, לגרפיקה, יועצי מטבחים, יועצי הנדסת אנוש, יועצי סאונד, ממש חקרנו כל דבר".

הקונספט היה לתת לכל קבוצת גיל את היום שלה. "הגענו למסקנה שמראשון עד רביעי יהיו אירועים. ראינו שלקהל המבוגרים אין איפה לבלות, אז החלטנו להקדיש להם את ימי שישי, לסטודנטים נתנו את ימי חמישי ולחיילים המשוחררים את מוצאי שבת. ציפינו לכמויות קטנות של אנשים בהתחלה", מספר כהן.

הכתבה המלאה ביום שישי (18.10) בעיתון הד הקריות

מועדון הרוז (צילום: מוטי וולמן)
מועדון הרוז (צילום: מוטי וולמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות