fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת 15 שחזרה מבילוי הותקפה בחדר המדרגות

אמה של הנערה, תושבת קרית ביאליק מבקשת לרשת את הקריות במצלמות ומתארת את הרגעים האיומים: "הוא תפס אותה עם החבל והפיל אותה על הרצפה. באיזשהו שלב החבל השתחרר לשנייה, אז היה לה אוויר לצרוח". המשטרה פתחה בחקירה. בשלב זה לא נעצרו חשודים
נערה מותקפת ( צילום אילוסטרציה : פנתרמדיה)
נערה מותקפת ( צילום אילוסטרציה : פנתרמדיה)

ביום רביעי שעבר, ב-04:00 לפנות בוקר, הותקפה נערה בת 15 בחדר מדרגות, כשחזרה מבילוי לבית אביה בקרית מוצקין. אלמוני תפס אותה, כרך סביבה חבל והיכה אותה. בשבריר שנייה, כשהרפה מעט את החבל, הצליחה לצרוח. אביה, ששמע את הצעקות, ניסה לפתוח את הדלת, אך לא מצא את המפתח. כשהחל לדפוק על דלת הבית מבפנים, התוקף נמלט. הנערה רצה אל בית אביה והתמוטטה על הרצפה.

אמה של הנערה, תושבת קרית ביאליק, פנתה לראש העירייה אלי דוקורסקי בבקשה לרשת את כל העיר במצלמות. "צריך לרשת את כל הקריות במצלמות. אם הייתה שם מצלמה הוא היה נתפס", היא אומרת השבוע.

האם סיפרה השבוע: "הוא עקב אחריה, תפס אותה, חנק אותה בחבל והרביץ לה. היא סיפרה לי שהוא לא היה אדם מפחיד, אז היא נתנה לו להיכנס לבניין. הוא נראה לה אדם רגיל. כשהיא עמדה לעבור אותו, הוא תפס אותה עם החבל והפיל אותה על הרצפה. אחר כך, הוא הרים אותה באמצעות החבל מהרצפה, דחף אותה על הקיר והתחיל להכות אותה.

"באיזשהו שלב החבל השתחרר לשנייה, אז היה לה אוויר לצרוח. לקח לה דקות ארוכות עד שהצליחה לצרוח. כשאבא שלה שמע את הצעקות, הוא רצה לצאת, אבל לא מצא את המפתח, אז הוא דפק על הדלת מבפנים. התוקף שמע, כנראה, שמישהו התעורר וברח מהמקום".

נערה מותקפת ( צילום  אילוסטרציה : פנתרמדיה)
נערה מותקפת ( צילום אילוסטרציה : פנתרמדיה)

כשהנערה נכנסה אל בית אביה, אמה הוזעקה למקום. "הוא השאיר לה סימנים על הצוואר, כי הוא חנק אותה עם חבל", סיפרה האם, "אני לא יודעת מה הוא חשב לעצמו, אנשים כאלה צריכים להיות בהסגר".

הורי הנערה הזעיקו את המשטרה שגבתה ממנה עדות מהנערה ופתחה בחקירה. המשפחה עוטפת את הנערה בחום ובאהבה, כדי להשכיח ממנה את המקרה. האם: "בימים הראשונים אחרי התקיפה, היא לא רצתה לצאת מהבית, אבל השתחררה מזה. אני לא נותנת לה להישאר בבית ולשקוע בעצבות, לא אאפשר לה את זה, היא חייבת להבין שאנחנו קמים ונופלים, אלו החיים שלנו. חיבקנו ועטפנו אותה בהמון אהבה, אנו נותנים לה המון ביטחון. היא מבינה שהיא לא אשמה בשום דבר, שהוא האידיוט. זה טיפול ממושך, זו טראומה לא קלה בכלל".

האם עצמה מנסה להיות חזקה עבור בתה. "אין לי זמן להישבר ולהתבכיין והיא חזקה ומחבקת אותי. אין לי ברירה, אני לא יכולה לתת לבת שלי ליפול, היא בעצמה אמרה לי שיש הרבה אנשים רעים בעולם, אבל היא יודעת שיש גם הרבה טובים וזה חשוב לי שהיא תלמד. בעיניי, היא גיבורה. כל מה שאני יכולה לעשות למענה, אעשה. יכולתי להגיד לה שהיא מסכנה ושלא תצא מהבית, אבל מה היה יוצא מזה?.

"אם אני הולכת איתה ברחוב והיא רואה מישהו שמזכיר לה את התוקף, היא תופסת לי את היד חזק עד שהוא מסתובב והיא רואה שזה לא הוא. היא שאלה אותי מה היא תעשה אם היא תראה אותו ברחוב, ואמרתי לה שדבר ראשון תצלצל אליי, ואחר כך תעשה כל מה שצריך לעשות כדי לתפוס אותו, גם אם זה אומר לעקוב אחריו עד שהמשטרה תגיע".

בשבוע שעבר פנתה האם, בהיותה תושבת קרית ביאליק, באמצעות הפייסבוק, לראש העירייה אלי דוקורסקי בבקשה לרשת את העיר במצלמות אבטחה, מתוך מחשבה שאם יהיו מצלמות, דברים כאלו לא יקרו יותר לנערות אחרות. יודגש, כי התקיפה אירעה בקרית מוצקין.

האם: "אני רוצה שישימו מצלמות אבטחה בכל העיר.  אנשים היו חושבים פעמיים אם לעשות מעשה כזה. עם זאת, אני חושבת שזה שיקול של העירייה, ראש העירייה שלנו אלי דוקורסקי מספיק חכם כדי להחליט מה לעשות בעיר הזו.  אני מאוד אוהבת את העיר. ראש העיר עושה עבודה טובה מאוד, אני רואה את עצמי הרבה שנים ממשיכה לגור פה ורוצה למנוע לבנות אחרות להיקלע למצב שכזה. מצלמות יקטינו את הסיכויים לאלימות נוספת, לזה אני מייחלת.

"ברגע שבתי תחזור לעצמה, אני רושמת אותה לקורס להגנה עצמית. הלוואי והיה קורס כזה לנשים, ללא תשלום. אני חושבת שזה היה מעניק יותר ביטחון לנשים ולנערות ".

בתשובתו לאם בפייסבוק כתב דוקורסקי, כי בקרית ביאליק מותקנות מצלמות אבטחה בחלק מהגינות הציבוריות ובמבני ציבור: "התקנת מצלמות היא סיפור יקר. להתקין בכל רחוב, שמצריך כמה מצלמות, זו עלות של עשרות מיליוני שקלים. הווה אומר להפסיק כמעט כל פעילות מוניציפאלית אחרת ולהתקין מצלמות, שבסיכומו של דבר, הקושי לעקוב אחריהן בזמן אמת הוא גדול".

קצין חקירות של תחנת זבולון רמי חורי מסר בתגובה: "בעקבות אירוע התקיפה של הנערה, תחנת זבולון פתחה בחקירה, זירת האירוע נדגמה ונעשות פעולות חקירה שונות במקביל. בשלב זה אין חשודים מובילים. אנו רואים בחומרה את האירוע הזה, וכך הייתה ההתייחסות שלנו מרגע קבלת ההודעה. החקירה נמשכת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות