fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרית חיים עושים כבוד למורים

המורים החיפאים נהנו היום להגיע לבתי הספר. שיעורים ששלימדו התלמידים, פרח מהמנהל וטיפולים אלטרנטיביים הם חלק מהפעילויות שזכו להם במסגרת יום המורה החיפאי
המורה, רוצה פרח? המנהל ד"ר דודי גושן והתלמידות (צילום: עיריית חיפה)
המורה, רוצה פרח? המנהל ד"ר דודי גושן והתלמידות (צילום: עיריית חיפה)

אם מורים לעיתים מתלוננים על שחיקה בעבודתם, כנראה שהיום הזה הוא בשבילם: בשני, היום, צוין בחיפה יום המורה החיפאי, שכלל שורה ארוכה של אירועים שהתקיימו בבתי הספר העירוניים. היום נפתח בקבלות פנים חגיגיות במסגרתן העניקו תלמידים והוריהם אגרות ברכה ותודה אישיות למוריהם. תלמידי בתי הספר היסודיים קישטו והוריהם קישטו את חדרי המורים ובחלקם החליפו ההורים את המורים בכיתות ושוחחו עם הילדים על חשיבות תפקידו של המורה. הגדיל לעשות מנהל תיכון קריית חיים ד"ר דודי גושן, שהמתין עם פרח בידיו, לכל מורה שהגיע לבית הספר.

המורה, רוצה פרח? המנהל ד"ר דודי גושן ותלמידות מוקירים. צילום: עיריית חיפה

אירועי יום המורה נמשכים למעשה שלושה ימים והחלו כבר אתמול כאשר בבית ספר אהוד הופתעו התלמידים לגלות את ראש העיר יונה יהב, שהצטרף לשיעור בנושא חשיבות דמותו של המחנך, אותו העביר יחד עם תלמידות כיתה י' מתיכון עירוני ה', שיר ווינברג וגאיה צאיג.

בבתי הספר התיכוניים התקיים היום בסימן "המחנך כמורה דרך". במסגרת זו העבירו תלמידי השכבות הגבוהות שיעורים לתלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. בעירוני ה' נחנך מרכז המורה החדש, בעירוני א' הפיקו תלמידים סרטון על הווי בית הספר וחשיבות המורים בחייהם, בחוגים עסקו בחשיבות ההומור בחיי היומיום, ואליאנס התקיימו שיעורים בהם עסקו התלמידים בשאלה "למה להיות מורה?". אירועי היום יחתמו אחר הצהריים בסדנאות העשרה, הופעות והרצאות בנושא מנהיגות וטיפולים אלטרנטיביים.

ראש העיר חיפה, יונה יהב: "יום המורה מעניק לכולנו הזדמנות לעצור לרגע ולהגיד תודה למורים המתווים את הדרך עבור ילדינו ומסייעים להם בהגשמת חלומותיהם. אנו בעיריית חיפה הצבנו לעצמנו מטרה להעניק למורים בידיהם אנו מפקידים את ילדינו את הכלים הטובים ביותר להשגת יעדיהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות