fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תפסיקו ללכלך

יוסי דואק בקריאה למתמודדים: "במקום ללכלך את העיר עם פלאיירים, שכל סיעה תתרום 50 אלף שקלים לנזקקים"
יוסי דואק
יוסי דואק (צילום: נחום סגל)

 

יוסי דואק
יוסי דואק (צילום: נחום סגל)

חודשיים לפני הבחירות בקרית ביאליק, העלה המשנה לראש עיריית קרית ביאליק, יוסי דואק, העומד בראש סיעת "עתיד", הצעה מעניינת וייחודית, אותה העביר לראש העירייה אלי דוקורסקי.

בהצעתו ציין דואק, שבמקום ללכלך את העיר עם אלפי פלאיירים ושלטים במערכת הבחירות, כל סיעה תקצץ מתקציב הפרסום שלה 50 אלף שקלים, שייתרמו לטובת נזקקי העיר.

"כיוון שבקרית ביאליק מתמודדות 10 סיעות ומפלגות, אנו יכולים לאסוף תרומה לנזקקים בסך חצי מיליון שקלים. גם נעשה מצווה חשובה וגם נשמור על עיר נקייה", אמר דואק.

דוקורסקי שקיבל את פנייתו של דואק, ביקש ממנו להעלות את הצעתו בשבוע הבא, בעת שתתקיים ישיבת הבחירות הראשונה, בה ישתתפו כל המפלגות והסיעות בעיר. ככל שמועד הבחירות הולך ומתקרב, ידוע שהמועמדים והמפלגות מציפים את תיבות

הדואר, בעשרות פלאיירים שנזרקים לפח וגורמים ללכלוך רב. גם תליית השלטים המאסיבית על מרפסות הבתים עולה ממון רב. בהצעתו, מקווה דואק, להפוך את קרית ביאליק לאי של שפיות פוליטית, ולהוכיח לתושבים שהמועמדים מסוגלים לנהל מערכת בחירות נקייה עם תרומה חשובה בצידה.

דואק הודיע רק לפני מספר שבועות כי החליט שלא לפרוש מהפוליטיקה לאחר 30 שנה, ולהתמודד גם בבחירות הקרובות. זאת בעקבות לחץ שהפעיל עליו דוקורסקי.

"זאת זכות גדולה לתרום מיכולתי למען הציבור", הסביר דואק שכעת מעוניין לתרום גם כסף.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות