fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחייה: זעם במכבי חיפה על מכבי ביאליק

ראשי מכבי חיפה טוענים כי הנהלת מכבי ביאליק ניסתה לפתות בכסף את השחיין האולימפי המצטיין יהונתן קופלב ואת מאמנו חנן סטרלינג. הנהלת ביאליק טוענת כי השחיין יזם את הקשר
יהונתן קופלב (במרכז)
רצה עסקת חבילה. ביאליק לא הסכימה. יהונתן קופלב (במרכז) (צילום: איסר רביץ)

סכסוך חדש בין אגודות השחייה של מכבי חיפה ומכבי קרית ביאליק. הנהלת מכבי חיפה זעמה על כך שהנהלת ביאליק, לטענתה, פנתה לשחיין הבכיר של המועדון יהונתן קופלב ולמאמנו חנן סטרלינג בהצעה כספית מפתה על מנת שהשניים יעזבו את מכבי חיפה ויצטרפו למכבי קרית ביאליק.

הנהלת ביאליק לא מכחישה כי נוצר קשר בין האגודה לשחיין ומאמנו, אבל מי שיזמו לדבריהם את הקשר הם המאמן והשחיין. התקיימה פגישה בין הצדדים במהלכה הביע קופלב את נכונותו להצטרף למכבי ביאליק, אבל ביחד עם מאמנו סטרלינג. הנהלת ביאליק דחתה את ההצעה כפי שהוצגה על ידי השניים. מהנהלת ביאליק נמסרה תגובה בעניין: "נשמח לקלוט את קופלוב, שהוא שחיין בכיר בסגל האולימפי, אבל לא כעסקת חבילה ביחד עם מאמנו. הבהרנו לו את עמדתנו ובכך הסתיימה הפרשה. חשוב להדגיש שלא אנחנו פנינו לשחיין, אלא מאמנו יזם את העניין. נפגשנו איתם, שמענו את דבריהם ודחינו את הדרישה שלהם".

יהונתן קופלב (במרכז)
רצה עסקת חבילה. ביאליק לא הסכימה. יהונתן קופלב (במרכז) (צילום: איסר רביץ)

יצוין כי לפני כעשור עברה השחיינית המיתולוגית של מכבי חיפה, אניה גוסטמלסקי, למכבי קרית ביאליק, לאחר שקיבלה הצעה כספית מפתה. לכן בחיפה לא אהבו את הפרשה החדשה וחששו שוב לאבד שחיין בכיר שגדל במחלקה, ולכן מיהרו לפרסם תגובה. להל"ן תגובת דובר מכבי חיפה ד"ר עופר רטנר: "אנו רואים בחומרה רבה, את ניסיון "המחטף" של אגודת מכבי קרית ביאליק, בניסיונה לפתות כספית את שחיין אגודת מכבי חיפה ונבחרת ישראל, אלוף אירופה: יהונתן קופלב ואת מאמנו חנן סטרלינג. קופלב וסטרלינג, משתייכים לאגודה החיפאית, החוגגת מאה שנים להיווסדה, כל ניסיון כזה או אחר להעביר אותם לאגודה אחרת נועד מראש לכישלון".

נראה כי הפעם הפרשה לא תגרום שום זעזוע וקופלב ימשיך לייצג את מכבי חיפה, אבל מסתבר כי מאז הסיפור עם גוסטמלסקי מכבי חיפה מאוד רגישה לכל ניסיון של שחיין מהאגודה לעבור למכבי קרית ביאליק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות