fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שובל טאצ': קנו דופלקס, קבלו 100 אלף שקל

מבצע שווה לרוכשים בפרויקט. עד כה נמכרו 26 דירות. תמהיל הדירות: משלושה חדרים ועד שבעה חדרים
שובל טאצ' (הדמיה: אדריכל פישר אברי)

חברת שובל מתחמי מגורים, הבונה את פרויקט "שובל טאצ'" בקרית ביאליק יצאה במבצע שווה: ברכישת דירת דופלקס בפרויקט, מקבלים 100 אלף שקלים לשדרוגים.

הפרויקט ברחוב הערמונים פינת מנשה בקרית ביאליק, שבנייתו כבר החלה, יכלול 38 דירות בתמהיל מגוון – החל משלושה חדרים ועד לדופלקס של שבעה חדרים בשטח של כ-160 מ"ר. מחיר דירת חמישה חדרים – החל מ-1.435 מיליון שקלים. עד כה נמכרו בפרויקט 26 דירות.

חברת שובל רכשה לפני מספר חודשים מחברת ח.י. יזמות והשקעות (2012) בנאי וברוך את המגרש ששימש את מחסני עיריית קרית ביאליק תמורת כ~11.2 מיליון שקלים.

שובל טאצ' (הדמיה: אדריכל פישר אברי)
שובל טאצ' (הדמיה: אדריכל פישר אברי)

מילר: "פינינו את המחסנים ששימשו את העירייה וניקינו את השטח לצורך בניית הפרויקט. פינוי המחסנים מלב שכונת מגורים ותיקה משמש דוגמה חיה של התחדשות עירונית. אני שמח שהפרויקט יצא לדרך ובנייתו החלה".

שובל טאצ' הוא פרויקט מגורים יוקרתי הכולל דירות מעוצבות ברמת גימור גבוהה הכוללת כלים סניטריים איכותיים, מרצפות 80 על 80, מזגן מיני מרכזי, מרפסת בריצוף דמוי דק, הנמכות תקרה ועוד.

מנהל חטיבת היזמות בחברה, ישי רוט: "הפרויקט מוקם במרחק של דקות הליכה ספורות משירותי החינוך, הקניות, הפנאי והתרבות של העיר ובמרחק דקות הליכה מהקריון, קרוב ליציאה של מחלף עוקף קריות המחבר במהירות וביעילות לחיפה ולאזור הגליל המערבי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות