fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: סיעת הצעירים נגד סיעת הצעירים

סיעת הצעירים למען ביאליק שלחה מכתב התראה לסיעה החדשה "צעירים למען ביאליק" שהוקמה לאחרונה
שני אוצ'קובסקי
שני אוצ'קובסקי (צילום: גונן שמר)
צח נחמני (צילום: רותם כבסה)

סיעת הצעירים למען ביאליק, בראשותו של שני אוצ'קובסקי, שלחה השבוע מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, לקבוצה "צעירים לטובת ביאליק" שנפתחה לפני כשבועיים בפייסבוק והקוראת להצטרף אליה במרוץ למועצת העיר.

סיעת "צעירים למען ביאליק" הוקמה כחוק בשנת 2008 ובבחירות המוניציפאליות שהתקיימו לפני כחמש שנים, זכתה לשני מנדטים ושני חברי המועצה מטעמה פעלו בקדנציה האחרונה רבות למען העיר.

במכתב שנשלח לצח נחמני, מי שמזוהה כעומד בראשות הרשימה שקמה לפני כשבועיים בפייסבוק, נכתב: "ניסיונך הנלוז להקים סיעה המתמודדת לבחירות מועצת העיר בקרית ביאליק, בשם דומה עד זהה לשם מרשתי, תוך ניסיון להטעות את הציבור, הינו עבירה חמורה על חוק המפלגות ויתרה מכך, מהווה גניבת עין, שימוש אסור במוניטין האחר ועוד".

שני אוצו'קובסקי (צילום: גונן שמר)

במכתב דורש היועץ המשפטי של סיעת הצעירים למען ביאליק להסיר לאלתר את עמוד הפייסבוק שהקים נחמני, תוך שבעה ימים מיום קבלת המכתב. אם ונחמני יבחר שלא לעשות כן, תנקוט רשימת הצעירים המקורית בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה, לרבות עתירה לצו מניעה, תביעה כספית בגין שימוש במוניטין ועוד.

שני אוצ'קובסקי המתמודד לראשות העיר מטעם סיעת הצעירים המקורית מסר בתגובה: "ברור לנו שראש העירייה וחבריו בלחץ גדול מהסקרים האחרונים, שמראים כי כוחו הולך ונחלש ואנו מתחזקים על חשבונו. שוב אנו נתקלים במערכת הרמייה וההטעיה שקבוצה זו כל כך טובה בה וכמו במקרים קודמים גם הפעם לא נשקוט ואם צריך ננצח שוב בבית המשפט. חבר תנועת הליכוד שמפעיל את האתר עומד לבדו ומנסה ליצור מצג שווא כאילו יש צעירים ופעילים מאחוריו ובצר לי עלי לעורר אותו מהאשליה בה הוא נתון ולומר לו כי לצעירים ולצעירים ברוחם בביאליק יש כתובת אחת והיא צעירים למען ביאליק ועשרות המצטרפים החדשים מעידים על כך.

"כפי שאמרתי בעבר, כניסתם של כוחות חדשים, רעננים ונקיים לפוליטיקה המקומית היא מבורכת ואנו נלחמנו ונילחם על כך וכפורצי הדרך לצערי לא בכך מדובר במקרה זה".

נחמני מסר בתגובה: "אם הם פנו בצורה משפטית, אחכה למכתב ואגיב בהתאם. העורך דין שלהם פנה אלי ואמר שהם רוצים לשלוח לי מכתב, כשאקבל אותו אדע איך להגיב. אם היו פונים אלי באופן אישי הייתי מתייחס בהתאם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות