fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: מפלגת העבודה תתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר

סגמן, ח"כ בוזי הרצוג ואברהם. (צילום: דיקלה כהן שינפלד)
סגמן, ח"כ בוזי הרצוג ואברהם. (צילום: דיקלה כהן שינפלד)
סגמן, ח"כ בוזי הרצוג ואברהם. (צילום: דיקלה כהן שינפלד)
סגמן, ח"כ בוזי הרצוג ואברהם. (צילום: דיקלה כהן שינפלד)

סניף העבודה בקרית ביאליק הכריז על התמודדות עצמאית למועצת העיר בבחירות המונציפאליות שיתקיימו באוקטובר. לראשונה, לאחר שתי קדנציות בהן מפלגת העבודה לא התמודדה תחת האותיות "אמת" בבחירות המונציפאליות, החליטה השבוע מועצת הסניף של המפלגה בקרית ביאליק, על ריצה עצמאית למועצת העיר. ההחלטה התקבלה פה אחד ביוזמתן של מזכירת הסניף סיגל אברהם וחברת מועצת הסניף סוזן סגמן.

"אנחנו מתכוונים להחזיר את הפתק 'אמת' ואת מפלגת העבודה למועצת העיר קרית ביאליק", אמרה אברהם,"אנו גאים במפלגה שהקימה את המדינה והובילה אותה במדיניות רווחה שנים רבות וכפי שמפלגת העבודה חוזרת ובגדול לקדמת השיח הפוליטי בישראל ולקדמת המחאה החברתית המתחדשת, כך נשוב גם אנו בשיח המוניציפאלי ונשיב את ערכי תנועת העבודה ההיסטורית לעיר".

עוד הוסיפה אברהם ואמרה כי סניף מפלגת העבודה רואה בציבור הגמלאים נכס יקר וערכי בכלל ולעיר ביאליק בפרט. "אני משלבת ידיים עם חברתי סוזן סגמן, יו"ר גמלאי רפא"ל וכיום גם מרכזת שדולת הגמלאים של חבר הכנסת יצחק הרצוג בצפון חיפה והקריות. יחד נביא בשורה חדשה לעיר הזאת".

אברהם (34), נבחרה לאחרונה לרכז את שדולת הסטודנטים והצעירים בצפון חיפה והקריות , של חבר הכנסת איציק שמולי. "אנו מאמינות שהשילוב בין הגמלאים והצעירים הוא שילוב מנצח. יש בדעתנו להקים פורום גמלאים וצעירים בעיר ובאזור הצפון בכלל , במטרה לתת במה לכל תושב ללא הבדל גיל. אני מקווה לקבל את המנדט להרכיב יחד עם חברי מועצת הסניף את הרשימה אך, נמתין להחלטת ועדת ההתערבות שהיא הריבון בעניין בתוך מפלגת העבודה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות