fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: היקף מכירות בטופ כפיר ב-110 מיליון שקלים

4 דירות כבר הספיקו להימכר, עם תחילת שיווקו של הפרויקט היוקרתי טופ כפיר בגבעת הרקפות. הפרויקט יכלול 6 בינייני בוטיק בהם לובי מפואר, פנטהאוזים ומרפסות נרחבות מהם תוכלו להשקיף על הקריון ועל כביש 22.
כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב
כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב

היום קשה מתמיד לקנות דירה בישראל, אך למרות זאת,  שיווקו של הפרויקט טופ כפיר נכנס לתנופה חיובית.

ארבע דירות נמכרו, אולי בזכות מהלך שיווקן של הדירות, במסגרתו הציעה חברת כפיר נדל"ן, המשווקת את הפרויקט, הטבה מיוחדת בסך 50 אלף שקלים לרוכשי 10 הדירות הראשונות.

הדירות שכבר נקנו כוללות שתי דירות גן בנות 5 ו- 6 חדרים, דירת 4 חדרים ודירת 6 חדרים. יצוין כי ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ- 110 מיליון שקלים.

פרויקט המגורים טופ כפיר בגבעת הרקפות, יכלול, על פי התכנון, 66 יחידות דיור, שייבנו ב- 6 בנייני בוטיק נפרדים. בבניינים יהיה לובי מפואר, חנייה תת קרקעית, שתעניק 2 חניות לכל דייר ומפרט טכני עשיר. הפרויקט מציע תמהיל דירות הכולל, דירות בנות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן בנות 5-6 חדרים ופנטהאוזים דופלקס בני 6-7 חדרים.

כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב
כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב

שטחן של  הדירות בעלות ה4-5 חדשים  בפרויקט, מתחיל מגודל של 115 מ"ר וכל אחת מהן כוללת מרפסת ששטחה החל מ-17 מ"ר, שטחם של  הפנטהאוזים והדופלקסים שלהם 6-7  חדרים, הוא החל מ- 130 מ"ר והם כוללים ששטחה הוא  17 מ"ר לפחות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות