fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיירת הביטחון והשיטור המשולב בקרית ביאליק לכדה שודד בנק

השודד הגיע לסניף הבנק, כשהוא מצויד בסכין ושדד באיומים 19 אלף שקלים. ניידת סיור הביטחון העירונית, הכוללת שוטר מתחנת משטרת זבולון ופקח עירוני הייתה הראשונה להגיע למקום האירוע
שיטור קהילתי בקרית ביאליק (צילום: באדיבות העירייה)
שיטור קהילתי בקרית ביאליק (צילום: באדיבות העירייה)

ביום שני השבוע, בסביבות השעה 10 וחצי בבוקר, התקבלה הודעה במוקד הסיור הביטחוני העירוני בקרית ביאליק, על שוד שמתבצע בסניף בנק הפועלים בעיר.

מההודעה עלה, כי השודד הגיע לסניף הבנק, כשהוא מצויד בסכין ושדד באיומים 19 אלף שקלים. ניידת סיור הביטחון העירונית, הכוללת שוטר מתחנת משטרת זבולון ופקח עירוני הייתה הראשונה להגיע למקום האירוע.

"בהודעה שהתקבלה במוקד הסיור הביטחוני העירוני, נתנו את התיאור החיצוני של השודד, כולל צבע הבגדים שהוא לובש", סיפר מנהלת מחלק הפיקוח בעיריית קרית ביאליק שלום לוינזון, "בהודעה הודגש, שהשודד איים עם סכין ושהוא חמוש ומסוכן. ניידת השיטור המשולב, בדיוק סיירה בסמוך לבית המשפט קריות והשוטר והפקח העירוני החלו לחפש אחרי השודד.

"תוך כדי סיור, הם זיהו דמות שעונה לתיאור שהתקבל במוקד. הם עצרו את הניידת ויצאו לכיוונו רגלית, תוך שהם קוראים לו לעצור. החשוד התחיל לברוח והם ניהלו מרדף קצר אחריו, עד שהצליחו לעצור אותו. ברשות השודד היה תיק ובתוכו את הכסף שנשדד מסניף הבנק. השוטר והפקח חיפשו על החשוד את הסכין ולא מצאו אותה, כששאלו אותו, אמר החשוד שהוא זרק את הסכין והוא הוביל אותם למקום בו הושלכה הסכין".

שיטור קהילתי בקרית ביאליק (צילום: באדיבות העירייה)
שיטור קהילתי בקרית ביאליק (צילום: באדיבות העירייה)

החשוד נאזק על ידי הפקח והשוטר ובינתיים הגיעו למקום ניידות משטרה ולקחו את החשוד לתחנת המשטרה להמשך החקירה.

"זה כבוד בשבילנו, האנשים שלי פועלים כמו שצריך", אמר לוינזון, "גם בשבוע שעבר הם תפסו אדם שהתערטל באמצע הרחוב. אנו שואפים להגיע לכל מקום".

דובר מרחב חוף של המשטרה רפ"ק ערן שקד: "מדובר בתושב קרית ביאליק בשנות העשרים שלו בעל עבר פלילי. הוא נעצר והגיע לבית המשפט להארכת מעצרו. המשטרה ביקשה להוציא צו הסתכלות, כדי לבחון את מצבו הנפשי שלו. מדובר בפעילות יפה של תחנת זבולון, יחד עם הניידת המשולבת".

ראש העירייה אלי דוקורסקי שיבח את הצוות השיטור המשולב וציין את מהירות תגובתם ויעילותם: "אנו עדים שבוע לאחר שבוע לתוצאות בשטח של השיטור המשולב שהגבירה את ביטחונם של התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות