fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצב חירום במכבי צור שלום

הפסד חמישי ברציפות הרחיק את הקבוצה של קרית ביאליק ממקום מבטחים עד כדי 7 נקודות. הנהלת הקבוצה פנתה לעירייה לבקשת עזרה וזו העבירה תקציב על מנת שההנהלה תוכל לצרף שחקני רכש. בשבועיים האחרונים צורפו שלושה שחקנים ויש כוונה לצרף עוד ארבעה
מועמר קראקה. צילום: איסר רביץ
מועמר קראקה. צילום: איסר רביץ

קבוצת הכדורגל של מכבי צור שלום הולכת מדחי אל דחי. בשישי שעבר נוצחה הקבוצה על ידי מובילת הטבלה הפועל הרצליה בתוצאה 2:0. היה זה הפסד חמישי רצוף של הקבוצה ומשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. בשמונת המשחקים האחרונים צברה הקבוצה 2 נקודות בלבד מתוך 24. עד לאחרונה הנהלת הקבוצה ושחקניה נשמעו אופטימיים והדגישו כל הזמן כי הקבוצה תישאר בליגה. הם הסתמכו על השנים הקודמות, שהחלו בצורה דומה והסתיימו בתנופה של הקבוצה, אלא שהעונה הקבוצה ממש לא פוגעת והסגל של הקבוצה פשוט לא מתאים לליגה א'. את זה הבינו לאחרונה קברניטי הקבוצה, היו"ר יגאל קסלסי והמנכ"ל טום אזריאל, והחלו לפעול במרץ כדי  להציל את הקבוצה מירידה לליגה ב'. השאלה אם הם יצליחו במשימה.

ההנהלה פנתה לעיריית קרית ביאליק וביקשה סיוע כספי כדי לצרף שחקני רכש בכירים. זהו צעד ראשון חשוב, אלא שאין שחקנים בכירים חופשיים בשוק, והמעט שיש דורשים הון תועפות ובכלל מסתייגים.  הנהלת הקבוצה מכה על חטא ומבינה כעת שויתרה די בקלות על השחקנים הבכירים שלה מהעונה שעברה. לא פחות מ-11 שחקנים עזבו, ארבעה מהם שיחקו באזור בשישי שעבר, בשתי קבוצות בכירות. בשורות הפועל הרצליה, מובילת הטבלה, שהגיעה כאמור בשישי שעבר לצור שלום, שיחקו החלוץ שגיא סבג והמגן חיים קימה, שניהם שחקני מכבי צור שלום בשנים הקודמות.

מועמר קראקרה. צילום: איסר רביץ

עשרה ק"מ מזרחה התקיים משחק העונה בין שתי הסגניות של הרצליה, עירוני קרית אתא והפועל קטמון. בשורות אתא שיחקו המגן אור שלזינגר והקשר ניסן רביבו, שכיכבו עד לפני חצי שנה במכבי צור שלום. במקום אלה שעזבו הצטרפו לקבוצה שחקנים צעירים טובים, בקנה מידה של ליגה ב'. זה לא מספיק אפילו לתחתית ליגה א', ובנוסף צורפו שחקנים צעירים ששיחקו בעבר בצור שלום, וגם שחקני נוער שמשחקים היום בקבוצת הנוער. החשיבה הייתה טובה, להקים קבוצה צעירה, בריאה לשנים, אלא שהשחקנים הללו לא מצליחים לשרוד את עונת הבנייה ומצבה של הקבוצה בכי רע.

בשבועיים האחרונים צורפו לקבוצה שלושה שחקנים, החלוץ מועמר קראקרה (23), שהגיע מהפועל בית שאן, הקשר אייל ברזני (23), שהצטרף מהפועל מגדל העמק. ברזני שיחק בעבר בצור שלום. גם החלוץ ארז יוסף הצטרף לקבוצה. הוא שיחק בעונה שעברה בהפועל בית שאן וכבש 9 שערים. בקיץ הצטרף יוסף להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, אך לרוע מזלו הוא נפצע בתקופת טרום העונה ולא שיחק כלל. השלושה שיחקו בשישי שעבר נגד הפועל הרצליה. עבור יוסף זה היה משחקו הראשון העונה. במקביל לרכישתם של שלושה שחקנים שחררה הנהלת מכבי צור שלום ארבעה שחקנים: החלוץ יוחאי אהרוני, השוער גבריאל כהן, הקשר ידין אשכנזי והבלם ליעד אסולין.

הנהלת צור שלום מנהלת בימים אלה מרדף נגד השעון. ביום רביעי הקרוב יסתיים מועד העברות, אחריו כבר אי אפשר יהיה לצרף שחקנים עד סוף העונה. טום אזריאל: "אני בקשר עם מאמנים מהליגה הלאומית מנסה לחפש שחקנים, אנחנו חייבים לצרף עוד שני מגנים ושני קשרים. במהלך השבוע קיימנו משא ומתן עם שרון לוי, מגן שמאלי מעירוני נשר. הוא דורש הרבה כסף, אבל אנחנו ממשיכים במגיעים איתו בתקווה שיצטרף. אני מקווה שעד יום רביעי נחזק את הקבוצה בשחקנים בכירים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות