fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסעדן חשוד בביצוע עבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים

החשוד, תושב קרית ביאליק הוא גם הבעלים של עסק בתחום ההלבשה וחשוד כי שינה את החברות שבשליטתו באופן שיטתי ברגע שנקלעו לקשיים כלכליים
אילוסטרציה: פנתרמדיה

בית משפט השלום בעכו, שחרר הבוקר (ראשון) תחת מגבלות תושב קרית ביאליק בן 52  בעל עסקי הלבשה ומסעדנות, בחשד לביצוע עבירות על חוק מע"מ בהיקף של מיליוני שקלים.

במשרד מע"מ עכו מתנהלת חקירה, נגד החשוד וקבוצת חברות בשליטתו. מהבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי החשוד נהג להפעיל עסקים באזור הקריות, תוך ביצוע שינוי בזהויות החברות באופן תדיר ועקבי, בהתאם להיקלעות החברות לקשיים כלכליים ותוך הגשת דוחות תקופתיים להחזר מע"מ.

החשוד פעל, על פי החשד, ליצירת המשכיות בפעילותו העסקית, חרף היותו נתון בהליכי חדלות פירעון, תוך שבאופן שיטתי ומתמיד וכדי להתגבר על המגבלות שהוטלו עליו, ייסד חברות על שמות אחרים, בני משפחתו, בידיעתם ובהסכמתם, תוך שהוא נושא במוטת השליטה על פעילותן העסקית של החברות.

לחשוד מיוחסות עבירות על חוק מס ערך מוסף בהיקף הנאמד במיליוני שקלים, בהן אי הגשת דיווחים תקופתיים למע"מ, דיווחים כוזבים, ניכוי תשומות ללא אסמכתאות והסתרה או השמדה של חומר חשבונאי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות