fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנת השף

אחרי שנפרד ממסעדת השף שוקה שפתח בצומת הצריף ומבת הזוג שבעקבותיה הגיע לקריות, שוקי קדוש מציג: מתכון לחיים חדשים. עם עבודה כשף של אולמות סנדרין, נישואים טריים וגינת ירק עם עשבי תיבול מחוץ למטבח, הוא מסכם את השנים האחרונות והמאוד דרמטיות
שוקי קדוש. מתכון לחיים חדשים. צילום: זיו לסמן

לפני כשנה וחצי החליט השף שוקי קדוש מקרית חיים לעזוב את מסעדת השף שהקים לפני מספר שנים ולעבור להיות השף של אולמי סנדרין בצומת רגבה. השבוע הוא מדבר על ההחלטה לעזוב מסעדה שהקים, על פרויקט חייו ועל הנישואים החדשים.

קדוש, בן 35, פתח לפני מספר שנים את מסעדת "שוקה" בצומת הצריף, יחד עם חבר ילדות, ליאור מויאל. לפני כשנה וחצי נפלה ההחלטה. "הגענו למצב בו המסעדה עובדת, אבל זה לא מספיק בשביל שני שותפים והחלטנו לסגור" הוא מספר השבוע, "כל אחד התחיל לחפש לו את דרך המילוט מהעסק, כדי למצוא משהו שיביא משכורת הביתה. החלטתי שאני יוצא לשוק ופגשתי את שוקי חזן, בעל סנדרין".

לוקח הכול כשיעור לחיים. שוקי קדוש. צילום: זיו לסמן

לפני כשנתיים עלו חייו האישיים על המסלול הנכון לאהבה. "הכרתי את אוריאן במועדון הנתב"ג", הוא מספר בחיוך. קצת לפני שנישאו, עברה אוריאן בן שטרית, בת 34, אירוע מוחי מאוד קשה בעקבות שימוש בגלולות נגד הריון ועישון. קדוש שהגיע הביתה הבחין שמשהו לא כשורה עם בן שטרית, הבהיל אותה לבית החולים וחייה ניצלו. "עברתי שנה לא קלה עם אוריאן. היא קיבלה אירוע מוחי חזק מאוד, אבל המזל היה שזה קרה איתי. לא הייתי אמור להיות בכלל בבית, ממש במקרה הגעתי. היא יצאה מזה והכל בסדר, נישאנו וכיף לנו ביחד, ועכשיו אנחנו עובדים על ילדים. מכל מצב שהייתי בחיים למדתי לטוב או לרע, לקחתי את זה כשיעור לחיים".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"הד הקריות"

שוקי קדוש. מתכון לחיים חדשים. צילום: זיו לסמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות