fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מימון פאר: לא אתמודד לראשות העיר

מימון פאר, חבר מועצת העיר קריית ביאליק לשעבר שהודיע לאחרונה על חזרתו לחיים הציבוריים יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר.
מימון פאר
טרם בחר מועמד למועצת העיר. מימון פאר (צילום: נחום סגל)
מימון פאר
טרם בחר מועמד למועצת העיר. מימון פאר (צילום: נחום סגל)

מימון פאר, חבר מועצת העיר קריית ביאליק לשעבר שהודיע לאחרונה על חזרתו לחיים הציבוריים יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר. פאר, שכיהן בעבר כיו"ר ועדת החינוך בעירייה. אומר: "אני מאמין גדול בחינוך ואת הדגל הזה הנפתי עוד כשהקמתי את "דור שלם". פעלתי אז לקדם שורה של נושאים בתחום החינוך ואני מתכוון לשוב ולעסוק בנושא בקדנציה הקרובה".

באשר לנושא האזרחים הוותיקים אומר פאר, שמתמחה בפיתוח תכניות לאוכלוסייה זו כי הנושא נימצא לפתחן של הרשויות המקומיות ויש חשיבות גדולה לקדם אותו. בכל עשר שנים גדלה תוחלת החיים בשנתיים נוספות. האוכלוסייה המבוגרת גדלה וצריך להיערך לתת לה שירותים באופן אחר. בימים אלו אני מקים את המרכז לזכויות האזרח הוותיק שיקדם נושאים שת תעסוקה למבוגרים, נגישות והתאמה של המרחב הציבורי, פיתוח ההתנדבות בעיר ועוד.

גם שאלת איכות הסביבה היא קריטית לאזור בו אנו חיים אומר פאר. לאחרונה הייתי מעורב במאבק שמנע הוספה לא מבוקרת של אחוזי בניה לבתי זיקוק ואני מתכוון להמשיך להיות מעורב בנושאים הקשורים לשמירה על הסביבה. נושא הסביבה ונושא האזרחים הוותיקים קשורים בהכרח לחינוך ואני מתכוון לעשות את הקשר בין שלושת הנושאים.

לגבי התמיכה במועמד לראשות העיר אומר פאר כי בימים הקרובים יכנס את חבריו ויחד יחליטו במי מן המועמדים לתמוך. "עם חלק מהמועמדים נפגשתי את כולם אני מכיר היטב. אני וחברי נעשה את ההחלטה הטובה ביותר לקריית ביאליק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות