fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורן גרינברג מונתה לדוברת מחוז צפון במפלגת יש עתיד

מורן גרינברג מקרית ביאליק מוכרת בעיקר מחיי הלילה בקריות, מונתה אתמול לדוברת מחוז צפון במפלגת יש עתיד בראשה עומד יאיר לפיד. גרינברג: "חיי הלילה הם תחביב ובילוי עבורי. אני מאוד מזדהה עם המפלגה, כשניתנה לי האפשרות לעזור ולהשפיע לא חשבתי פעמיים"
מורן גרינברג
תוספת כוח משמעותית. מורן גרינברג (צילום: שי פרנקו)

מחיי הלילה לפוליטיקה. אשת התקשורת מורן גרינברג מונתה אתמול (שני) לדוברת מחוז צפון של מפלגת יש עתיד, בראשה עומד יאיר לפיד. גרינברג בת 29 מקרית ביאליק, כיהנה במגוון תפקידים בתחום התקשורת, פרסום ויחסי הציבור, כשתפקידה האחרון היה סמנכ"ל השיווק בחברת ישיר מדיה פלוס.

מורן גרינברג
תוספת כוח משמעותית. מורן גרינברג (צילום: שי פרנקו)

גרינברג מונתה לתפקיד במטרה לחזק את מערך הדוברות הצפונית ולהוביל להצלחת המפלגה. בין תפקידיה היא תוביל את הטמעת התכנים של המפלגה באזור הצפון ותשים דגש על נושאים שונים, ביניהם: שוויון בנטל, מצוקת הדיור, טיפוח עסקים קטנים ונושא החינוך.

גרינברג שעד כה זוהתה עם חיי הלילה בקריות התייחסה למעבר לפוליטיקה ואמרה: "חיי הלילה הם תחביב ובילוי עבורי. עיקר העיסוק שלי הוא יחסי ציבור לעסקים. אני מאוד מזדהה עם המפלגה ועם התכנים והמסרים שהיא מעבירה וכשניתנה לי האפשרות לעזור ולהשפיע לא חשבתי פעמיים. בין הנושאים בהם מטפלת המפלגה אני מזדהה בעיקר עם נושא החינוך ואעשה מאמצים רבים כדי להביא את הנושא לביטוי בכלי התקשורת".

לדברי גרינברג, כבר בימים הקרובים יחלו פעילי המפלגה באזור הצפון להחתים אזרחים על עצומה הקוראת לאזרחי המדינה להצביע אך ורק למפלגות שבהסכם הקואליציוני, ייתנו את הדעת בנושא של שוויון בנטל ולא יכנסו לממשלה שלא תפתור את המצב הבעייתי שנוצר.

מנהל מטה יום הבחירות, שני אוצ'קובסקי: "מורן היא תוספת כוח משמעותית למערך ההסברה של מפלגת יש עתיד. זו המפלגה היחידה, לה יש תכנית אופרטיבית ומפורטת הנוגעת לתחומים הקריטיים בחיינו ואני בטוח שמורן תדע להביא תכניות אלו לידיעת הציבור".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות