fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה זה 20 שנה: לקריות יש חבר כנסת

ירון מזוז, סגן ראש עיריית קרית ביאליק, יהיה חבר כנסת בקדנציה הקרובה. בקרוב יפתח לשכה פרלמנטרית בעירו
רוצה להקים לשכה פרלמנטרית בביאליק. ירון מזוז (צילום :באדיבותו)
רוצה להקים לשכה פרלמנטרית בביאליק. ירון מזוז (צילום :באדיבותו)

ירון מזוז, בן 52 מקרית ביאליק, נשוי ליפה ואב לשלושה ילדים, מספר 29 ברשימת הליכוד, יכהן כחבר כנסת בקדנציה הקרובה. מזוז פעיל בליכוד זה 25 שנה לצד פעילותו בעמותות חסד למען הקהילה. בשבע השנים האחרונות הוא חבר מועצה וסגן ראש העירייה בקרית ביאליק. ביום רביעי בבוקר, עם היוודע תוצאות הבחירות ו-30 המנדטים שקיבל הליכוד, היו למזוז סיבות טובות לחייך.

רוצה להקים לשכה פרלמנטרית בביאליק. ירון מזוז (צילום :באדיבותו)
רוצה להקים לשכה פרלמנטרית בביאליק. ירון מזוז (צילום: באדיבותו)

למרות הסקרים והתחושה כי הולך להיות מהפך, מזוז האמין לכל אורך הדרך, כי לא רק שלא יהיה מהפך אלא כוחו של הליכוד אף יגדל. "היו עליות ומורדות לאורך הקמפיין. אני הצהרתי ברדיו כי הליכוד יזכה ב-32 מנדטים, ואני שמח שלא הייתי רחוק בההערכה שלי", הוא אומר. הוא מבין את גודל המשימה המוטלת על כתפיו ומתחיל לתכנן את הנושאים שירצה לקדם בכנסת, שהם בעיקר חברתיים-כלכליים. הוא אומר כי יטפל בנושא תאגידי המים, הדיור והסיוע לזוגות צעירים. הוא מבטיח להקים לשכה פרלמנטרית בקרית ביאליק, שתביא את בעיות תושבי האזור אל שולחן הממשלה. "אני רוצה להודות לתושבי האזור כולו, ובמיוחד לתושבי קרית ביאליק, על התמיכה האמון שהביעו בי. יותר מ-7000 תושבים הצביעו עבור הליכוד, מדובר בהישג חסר תקדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות