fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל התחתית 'מקללת' את מכבי צור שלום

מאז שהמאמן קובי דנינו והשחקנים מנשה זלקה, ארז יוסף וחליל ראג'ב, שכבשו ביחד 8 שערים, הצטרפו, מכבי צור שלום היא הלהיט של ליגה א'. כל התחתית מודאגת
מעורב בשני השערים. מנשה זלקה (צילום: איסר רביץ)
מעורב בשני השערים. מנשה זלקה (צילום: איסר רביץ)

בסוף חודש ינואר,  היה נדמה כי תחתית ליגה א' מחוז צפון סגורה. קבוצה אחת ירדה גם מעשית – מכבי אום אל פאחם, ומכבי צור שלום הייתה בפער של 7 נקודות מהמקום ה-14, שממנו מגיעים בסוף העונה למשחקי מבחן. הכי מטריד, הקבוצה נראתה רע מאוד. הקבוצות שהיו בסביבה, כמו הפועל חדרה ומג'דל כרום, החלו לשחרר שחקנים, גם בגלל מצוקה כספית וגם בגלל ביטחון עצמי מופרז שהעסק למטה סגור. נותר רק מאבק על המקום ה-14, עד שקובי דנינו הגיע. מאז שהמאמן החדש הגיע ובנוסף הצטרפו מספר שחקנים חדשים כמו: מנשה זלקה, ארז יוסף וחליל (מישל) ראג'ב, שכבשו ביחד 8 שערים בתקופה זו, ועוד שחקנים טובים הצטרפו, צור שלום נראית כמו קבוצת צמרת לכל דבר.

מעורב בשני השערים. מנשה זלקה (צילום: איסר רביץ)
מעורב בשני השערים. מנשה זלקה (צילום: איסר רביץ)

בשישי שעבר אירחה צור שלום את מ.ס. מעלות תרשיחא. היא פתחה טוב ועד מהרה כבשה שער שנפסל מעמדת נבדל. שחקני צור שלום המשיכו לתקוף ואז בדקה ה-41 פסק השופט אביעד שילוח על בעיטת עונשין מ-11 מ' לזכות צור שלום ובנוסף הוציא כרטיס אדום לשחקן מעלות שימי אדרי, לאחר שזה תפס את זלקה, חלוץ צור שלום בתוך הרחבה, כשהוא היה השחקן האחרון. לשופט לא נותרה שום ברירה.

ארז יוסף בעט את הפנדל בקור רוח, שוער האורחים אפילו לא זז. 0:1 למכבי צור שלום. במחצית השנייה צור שלום המשיכה לשלוט, אך בעיקר דאגה לא לספוג. החוליה האחורית שלה, שכל כך התייצבה מסוף ינואר עשתה שוב עבודה נהדרת ואז בדקה ה-89 עלתה צור שלום ליתרון 0:2. גם הפעם היה זלקה מעורב בשער כאשר כדור ארוך נבעט לכיוון שער מעלות, זלקה מצד אחד ושוער מעלות מצד שני רצו אל הכדור, השוער הקדים במעט את החלוץ, אך לרוע מזלו הוא בעט את הכדור היישר אל חליל ראג'ב, שעמד במרחק של כ-35 מ' משער מעלות ובעט כדור קשתי נפלא פנימה. 0:2 לצור שלום.

כשהמשחק נראה גמור כבשו האורחים שער מצמק חמש דקות בתוך תוספת הזמן, אבל בסיום צור שלום ניצחה 1:2. בעקבות הניצחון ברחה הקבוצה מבית"ר נהריה שמדורגת במקום ה-15 בארבע נקודות. הסיפור הגדול הוא הבריחה ממשחקי המבחן. לא פחות מ-7 קבוצות מעורבות במאבק הבריחה והכל פתוח. ביום שישי בשעה 13:30 תארח מכבי צור שלום את הפועל גבעת אולגה מצמרת הטבלה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות