fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: קוקס לא עזר לביאליק לנצח

מכבי ביאליק צירפה השבוע זר חדש לקבוצה, מרקוס קוקס, זר שישי העונה- אך גם ביחד עם שון לבנבוסקי, הם לא מנעו תבוסה ברמת גן בתוצאה 94:59. ביום שלישי ביאליק תארח את מכבי באר יעקב במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית
ג'וניור דאליס
ג'וניור דאליס (צילום: נחום סגל)

אחרי ניצחון הבכורה של מכבי ביאליק, בשבוע שעבר על מכבי קרית גת, כל מה שרצו במועדון זה לייצר המשכיות שתוביל לתקופה חדשה שתוציא אותם מתחתית הליגה. לצורך כך צורפו לקבוצה זר חדש-מרקוס קוקס ושחקן צעיר ומבטיח-שון לבנובסקי.

ג'וניור דאליס
היחיד שהגיע למשחק. ג'וניור דאליס (צילום: נחום בגל)

קוקס, האמריקאי שהגיע למבחנים בביאליק בשבוע שעבר, חתם בקבוצה עד סיום העונה. הוא בן 25 (1.85 מ'), משחק כפוינט גארד, בוגר מכללת סטוני ברוק, ששיחק עם ג'וניור דאליס שנה אחת במכללה, והובא לביאליק בהמלצתו של דאליס עצמו. קוקס נבחר בשנתו האחרונה לחמישיית ההגנה בקולג'ים של מזרח אמריקה, ונחשב לחוטף טוב. ישראל היא התחנה הראשונה שלו בקריירה מחוץ לארצות הברית.

צירופם של קוקס ולבנובסקי לא עזרה לקבוצה. ביום שלישי הובסו חניכיו של זיו תבור ללא תנאי במשחק חוץ על ידי מכבי רמת גן בתוצאה 94:59. כיצד אפשר לתאר את המשחק הזה? פשוט מאוד, נגמר כבר ברבע הראשון. בסיום הרבע הראשון ירדו שחקני רמת גן ביתרון של 4:30 על פני ביאליק! עד הסיום זה היה גרבג' טיים ארוך.

שלוש דקות מפתיחת הרבע השלישי, רמת גן כבר הובילה בפער של 40 הפרש, 21:61, ובביאליק רק רצו לחזור הביתה בשלום. לא ברור איפה היו שחקנים כמו טל פרסלני ומאט שמייס, שרק שבוע לפני כן הצטיין מול קרית גת עם 34 נקודות. דאליס היה היחידי בביאליק שהופיע למשחק, אבל לבד הוא לא יכול היה לעשות כלום.

קלעו לביאליק: ג'וניור דאליס 25, אשד גטוע ושון לבנובסקי 8 כל אחד, מור מנשה 6, מרקוס קוקס וטל פרסלני 3 כל אחד, מאט שמייס, אלמוג ברק ואופק בן יעקב 2 כל אחד.

ביום שלישי ביאליק תארח את מכבי באר יעקב במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות