fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: בחוץ התבצע רצח, באולם שיחקו כדורסל

שחקני מכבי ביאליק ומלוויה לא ישכחו לעולם את המשחק שנערך ביום ראשון בקלנסווה, לא בגלל הניצחון האסטרונומי 29:85, אלא בגלל שחמש דקות לפני תחילת המשחק נשמעו יריות בעיר וגבר נרצח. המשחק נמשך
חטפו נוק-אאוט לפנים. כדורסלני מכבי ביאליק (צילום: איסר רביץ)
חטפו נוק-אאוט לפנים. כדורסלני מכבי ביאליק (צילום: איסר רביץ)

אפשר להגיד מזל טוב למכבי קרית ביאליק. הקבוצה שפתחה את העונה בליגה הארצית עם שישה הפסדים, זכתה ביום ראשון בניצחונה הראשון העונה.

אומנם קשה לקרוא לקבוצה היריבה – הפועל עלי קלנסווה – קבוצה, שכן הקבוצה התפרקה למעשה ושחררה לפני חודש את כל השחקנים והיא מופיעה עם שחקני הנוער, אבל איך אומר מאמן ביאליק מיקי גורקה? "ניצחון זה ניצחון".

אחרי שהתרגלה לקבל תבוסות בחמישה משחקים, ואחרי הפסד צורב ואכזרי במחזור הקודם, למכבי חיפה עתודה, שיפרה ביאליק את הפרש סליה וניצחה את קלנסווה בתוצאה 29:85. ואולם הסיפור האמיתי בקלנסווה בכלל לא היה קשור למשחק עצמו, אלא לאירוע הזוי, שנראה כאילו נלקח מסרטי אימה וגרם לדפיקות לב מואצות בקרב אנשי הקבוצה.

כחמש דקות לפני תחילת המשחק נשמעו בעיר יריות, כוחות רבים של משטרה ומד"א הגיעו למקום, הייתה המולה גדולה ובלגן. אחר כך התברר כי גבר מקומי נרצח ליד ביתו. הסיפור ההזוי השפיע מאוד. כולם רצו לסיים את המשחק ולברוח הביתה.

על המשחק אין מה להרחיב, גם בגלל הרמה של המארחים והפער בין שתי הקבוצות וגם בגלל האווירה מסביב. תוצאת הרבע הראשון 4:24 לביאליק מספרת הכול על המשחק. בתום המחצית הראשונה התוצאה הייתה 12:40 ובסיום 29:85.

הרבו לקלוע לביאליק: אנטולי קרסנפולסקי 16, גל עמר 12, טל שבת 10 וגרגורי סגל 8 נק'.

מאמן ביאליק מיקי גורקה סיכם את המשחק והאירוע שליד: "ניצחון זה ניצחון, חייבים בשביל ההרגשה הטובה. אנחנו מודעים לכך שכולם ינצחו אותם וזה חסר משמעות, יש לנו שבוע פגרה ונתכונן לאקדמיה עוד שבועיים".

תאר לי את רגעי הפחד לפני תחילת המשחק?
(צוחק) "רצינו רק לנצח ולברוח משם הביתה. אני חושב שגם השופטים רצו לברוח".

כדורסלני מכבי ביאליק (צילום: איסר רביץ)
כדורסלני מכבי ביאליק (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות