fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': עוד תיקו 3:3 מטורף למכבי צור שלום

במשחק הביתי הקודם מכבי צור שלום הובילה נגד כרמיאל 0:3 במחצית וסיימה בתיקו 3 מאכזב. בשישי שעבר זה קרה שוב בסדר הפוך, הפועל דליית אל-כרמל הובילה 0:3, חניכיו של עופר מזרחי השוו בדקה ה-90
שלזינגר ומששה נאבקים עם הגנת דלית אל-כרמל (צילום: עמית שר)
שלזינגר ומששה נאבקים עם הגנת דלית אל-כרמל (צילום: עמית שר)
כבש בדקה ה-90. יוני מששה (צילום: נחום סגל)
כבש בדקה ה-90. יוני מששה (צילום: נחום סגל)

פעם שנייה ברציפות סיימה מכבי צור שלום משחק ביתי בתוצאת תיקו משוגעת 3:3. בשישי שעבר אירחו חניכיו של עופר מזרחי את הפועל דליית אל-כרמל ונקלעו לפיגור 3:0, אבל הצליחו לעשות קאמבק מדהים שהחל בדקה ה-67 והסתיים בדקה ה-90. להזכירכם, במשחק הביתי הקודם, שנערך לפני שבועיים, התוצאה והתסריט היו כמעט זהים, אלא שאז צור שלום הובילה 0:3 וכרמיאל/צפת השוותה ל-3:3.

מחוזקים בחלוץ שגיא סבג, שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה, והמגן הימני מאור אושרי, עלו שחקני צור שלום למשחק הביתי נגד הפועל דליית אל-כרמל, מול 100 אוהדים, וכבר אחרי שתי דקות נקלעו לפיגור 1:0. בדקה ה-17 הכפילו האורחים את יתרונם והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה מפתיעה 0:2 לדליה.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק מבולבל מאוד של צור שלום בהגנה, אך גם בהתקפה שחקניה לא עשו יותר מדי ולא הגיעו למצבים. האורחים לעומת זאת הגיעו לשני מצבים אותם השכילו לכבוש. לאחר שנקלע לפיגור 2:0 הבין מזרחי שהוא חייב לעשות שינוי טקטי, אז הוא שלח למערכה את החלוץ שגיא פיצחדזה הצעיר, במקומו של הבלם בני בניסטי, אור שלזינגר שפתח כקשר הוסט לעמדת הבלם.

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי. צור שלום פתחה טוב, עם הנעת כדור יפה, והגיעה להזדמנות מצוינות, אבל לא הצליחה לכבוש, ואז, בניגוד גמור לשליטה שלה במגרש יצאו האורחים להתקפה וכבשו שער שלישי מהמם בדקה ה-55. בשלב הזה צור שלום נראתה אומללה, המשחק נראה גמור, אבל לא, ממש לא. אחרי 12 דקות יצאו שחקני צור שלום מההלם וכבשו שער מצמק בבעיטת עונשין מ-11, מ' לאחר נגיעת יד ברחבה. אלירן אלקובי כבש ומיהר להוציא את הכדור מהרשת.

חלפו עוד 13 דקות ושוב נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מ' לזכותה. אלירן אלקובי בעט שוב פנימה וצימק את התוצאה ל-3:2, וגם הפעם הוא מיהר להוציא את הכדור מהרשת כדי לשים אותו באמצע המגרש. בשלב הזה שחקני צור שלום נכנסו להתלהבות ותקפו ללא הרף ובדקה ה-90 הם כבשו את שער השוויון, כשיוני ממשה דחק את הכדור משני מטרים פנימה וקבע את התוצאה שוויון 3:3. זה היה שער חשוב מאוד שהוסיף המון למורל של שחקני צור שלום, שירדו בתחושה של ניצחון, כי אחרי פיגור 3:0 זה מרגיש כמו ניצחון, כפי שבמשחק נגד כרמיאל הם הרגישו בסיום שהם הפסידו אחרי, שהובילו 0:3 וסיימו בתיקו 3.

ביום שישי תצא צור שלום למשחק חוץ נגד הפועל חדרה שמדורגת במקום החמישי עם 8 נקודות.

שלזינגר ומששה נאבקים עם הגנת דלית אל-כרמל (צילום: עמית שר)
שלזינגר ומששה נאבקים עם הגנת דלית אל-כרמל (צילום: עמית שר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות