fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': יוני מששה חתם בצור שלום

מלך השערים של מכבי עכו בעונה שעברה ימלא את החלל שהותיר שלומי עשור. יקי ויצמן חזר להתאמן
יגאל קסלסי (צילום: איסר רביץ)
מאחל הצלחה לשלומי עשור. יגאל קסלסי ( צילום: איסר רביץ)

מכבי צור שלום קיימה השבוע משחק אימון נגד הפועל כפר כנא שהסתיים בתוצאה 0:0. אומנם רק משחק אימון, אבל ניכר כי מכבי צור שלום מתקשה להבקיע שערים בעקבות עזיבתו של מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה שלומי עשור.

יגאל קסלסי     (צילום: איסר רביץ)
מאחל הצלחה לשלומי עשור. יגאל קסלסי ( צילום: איסר רביץ)

בסוף השבוע שעבר הצטרף לקבוצה מלך השערים של מכבי עכו יוני מששה. החלוץ שכבש בעונה שעברה 24 שערים בליגה ב', גדל במחלקת הנוער של הכח אפק שהתפרקה בינתיים. בנוסף למששה הצטרף לקבוצה שבתאי מזרחי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר כנא ומשחק בתפקיד מגן ימני או קשר ימני. יניב בן יוסף, שפתח בעונה שעברה בצור שלום, ועזב אחרי חודשיים, חזר לשחק בקבוצה.

החלוץ יקי ויצמן, לשעבר בהפועל עכו והפועל ירושלים, חזר לאחרונה להתאמן בצור שלום. החלוץ עבר בעונה שעברה טראומה קשה כאשר נפצע בצורה חמורה בברכו בשבוע הראשון שלו בצור שלום. לאחרונה הוא התאושש אחרי שעבר תקופת שיקום והוא מקווה לחזור לכושרו הטוב. מדובר בחלוץ מצוין ואם הוא אכן יתאושש זו תהיה תוספת כוח משמעותית לקבוצה.

שלושה שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בקבוצה לא ימשיכו, פרט לעשור, עזבו גם טארק ארמלי, אייל ברזני ומהג'ה עבדאלרחמאן. אגב עשור כבש בשבוע שעבר את שערו הראשון במדי קבוצתו החדשה הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית (ראו ראיון עם עשור). יו"ר צור שלום יגאל קסלסי מפרגן למלך השערים של קבוצתו בעונה שעברה: "אני מאחל לשלומי הצלחה מכול הלב. הצלחה שלו זה גם הצלחה שלנו. זה חלק מההתנהלות שלנו לשפשף שחקנים צעירים ולהכשיר אותם לליגות הגבוהות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות