fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': אין תקציב, יש צעירים

הנהלת הקבוצה ומאמנה מנהלים משאים ומתנים עם שלושה שחקנים צעירים וחלוץ יותר ותיק ומוכר
עופר מזרחי
ויתר על ליגת העל. עופר מזרחי (צילום: נחום סגל)
עופר מזרחי
שחקנים צעירים מאתגרים אותו. עופר מזרחי (צילום: נחום סגל)

הנהלת מכבי צור שלום ומאמנה עופר מזרחי מקיימים לאחרונה מגעים עם מספר שחקנים צעירים באזור במטרה לצרפם לקבוצה. המטרה היא להחתים שני חלוצים, קשר אחורי ומגן שמאלי. נכון לכתיבת שורות אלה אף שחקן לא חתם, פרט לסטפן דרוינוב, קשר אחורי מהפועל חדרה. התנהלו שיחות עם החלוצים שגיא חייט (26) ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה ובהמשך בהפועל גבעת אולגה, ושגיא פיצחדז'ה (20) שגדל במחלקת הנוער של נשר, עבר לנוער של הפועל קרית שמונה ובעונה שעברה שיחק במעלות ותקופה קצרה בהפועל עפולה. בנוסף התקיימו שיחות עם נתו נודלמן (21) קשר אחורי ששיחק בעונה שעברה בכרמיאל/צפת.

אחרי ההצלחה עם שני חלוצים צעירים שגדלו בנוה יוסף והצטרפו לצר שלום – שלומי עשור ושגיא סבג- מנסה צור שלום להמשיך את המסורת עם צעיר נוסף מהנוער של נווה יוסף – הראל ג'ורנו (20) שמשחק כחלוץ. גם איתו התקיימו שיחות. כאמור עם אף אחד לא סיכמה ההנהלה. מזרחי שמודע לבעיות התקציב לא נבהל וסבור כי אם הקבוצה תחתים את השחקנים שהוזכרו כאן היא תוכל להצליח במשימה שהיא צנועה לאור המצב – לשמור על המקום בליגה א'. יחד עם זאת, ואולי בגלל בעיות התקציב, מתמודדת הקבוצה עם אפשרות שהיא תצטרך להיפרד משוערה בעשור האחרון אלי ברקוביץ'.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות