fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובל שרף מתכוננת

יובל שרף, לוהטת בחודשי הריון מתקדמים, מתכננת חופשה אקזוטית, אבל קודם הצטלמה לקמפיין טרום אימהות. השמועה אומרת שיש שם גם צילומים סודיים
יובל שרף עושה שופינג בשביל שניים. צילום: דודי חסון

ההריונית והפרזנטורית של קניוני עופר, יובל שרף, יודעת שחשוב לנצל את הדקות האחרונות לפני שמגיע שלב החיתולים, הנקות ולילות חסרי שינה . שרף, התעופפה עם בעלה שלובי שבן לטוסקנה.

לפני נסיעתה, עוד הספיקה שרף  להצטלם לקמפיין שופינג עבור קניוני עופר, ביניהם: הקריון בקרית ביאליק, הגרנד קניון בחיפה וקניון לב חדרה. בתמונות המהממות כפי שאתם יכולים לראות היא הציגה לראווה מראה סקסי כולל הבטן. למדור נודע כי מיד לאחר הצילומים, הצטלמה גם בעירום אמנותי, סטייל דמי מור בתצלום לגיליון וניטי פייר בתחילת שנות ה-90, אבל אל תבנו על זה, תמונות אלה שמורות רק לשלומי, בעלה.

יובל שרף נראית פיגוז גם בהריון (צילום: דודי חסון)

בימים הקרובים תארוז יובל את הבעל שבן ותטוס איתו לחופשה מפנקת באיטליה. בתחילה יבלו השניים יומיים רומנטיים בבירת המגף רומא ולאחר מכן ימשיכו למחוז טוסקנה, שם יעבירו מספר ימי רומנטיקה מפנקת לפני שיחזרו לטירוף של הארץ.

יובל שרף עושה שופינג בשביל שניים (צילום: דודי חסון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות