fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המורה של המדינה מקרית ביאליק

דבורה שני, מאורט ביאליק הוכתרה בטקס בתל אביב במעמד נשיא המדינה שמעון פרס ושר החינוך שי פירון
דבורה שני
דבורה שני (צילום עצמי)
דבורה שני
דבורה שני (צילום עצמי)

טקס "המורה של המדינה" שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב סיפק לקריית ביאליק שתי סיבות לגאווה: המורה והמחנכת, דבורה שני, מתיכון אורט קריית ביאליק הוכתרה כאחת מששת המורים של המדינה לשנת 2014. בחלק האומנותי הופיעה להקת "קולות אורט קריית ביאליק" המורכבת מתלמידים תקשורתיים על קשת האוטיזם. הטקס נערך במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס ושר החינוך, הרב שי פירון.

"המורה של המדינה" הינו פרויקט חברתי שנועד לתת זרקור ובמה לעבודתם של אנשי החינוך המצטיינים בארץ. הפרויקט, שהושק בהצלחה רבה לפני שלוש שנים, הביא לשליחתם של אלפי טפסים ובהם המלצות על מורים מכל רחבי הארץ. בחירת הזוכים נעשית על-ידי חבר השופטים החברים בוועדת הפרס, הכוללת אישים בכירים בתחום החינוך, החברה, התעשייה והכלכלה בישראל. דבורה שני עובדת מעל 30 שנה בהוראה , מחנכת ומרכזת שכבה בבית ספר התיכון אורט ע"ש פיינשטיין בקריית ביאליק.

"תמיד רציתי לעבוד עם אנשים צעירים כי אפשר לעצב אותם ולהשלים להם דברים שהם לא יכולים לקבל בבית. אמנם אני אמא לארבעה ילדים ונכדה אחת, אך קשורה בלב ובנפש לאלפי התלמידים אותם זכיתי לחנך. הנתינה שלי אין סופית ואינה תלויה בהיקף המשרה", ציינה דבורה שני.

ראש העיר אלי דוקורסקי מסר: " אני שמח בשמחתה של דבורה, שלא הסתירה את התרגשותה וסחפה אותנו עימה. זוהי שעה של התרוממות הנפש והרוח לעיר קריית ביאליק ולמערכת החינוך שלנו ורגע שלה. דבורה, אני כל כך גאה בך ומאושר עבורך ועבורנו".

מורה נוספת מקריית ביאליק, אוסי קפון מבית הספר "קדימה" הצליח להיכלל בין ה-50 המורים שנבחרו מקרב אלפי מועמדים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות