fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המורה של המדינה מגשימה חלום

עינת ברקו שזכתה השנה בתואר המכובד מונתה למנהלת בית הספר ביאליק בקרית ביאליק, והיא מתרגשת: "שנים חלמתי להיות מנהלת בית ספר, הכנתי והכשרתי את עצמי מבחינת ידע"
המורה של המדינה הופכת למנהלת. עינת ברקו (צילום: פרטי)
המורה של המדינה הופכת למנהלת. עינת ברקו (צילום: פרטי)

"חלום חיי היה להיות מנהלת בית ספר. אני מאוד-מאוד מתרגשת וכבר עובדת קשה לקראת התפקיד" – כך התבטאה השבוע המחנכת עינת ברקו, מי שכתבה בתחרות "המורה של המדינה לשנת 2015". ברקו מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר היסודי ביאליק בקרית ביאליק ותחל את תפקידה ביום שלישי הקרוב. בית הספר תחת ניהולה מונה 400 תלמידים בכיתות א'-ו'. ברקו מחליפה בתפקיד את תמר רבינר שתנהל בשנה הבאה את בית הספר היסודי הרצל בחיפה.

ברקו, תושבת קרית אתא, אם לשני בנים, 20 ו-19, שימשה בארבע השנים האחרונות מחנכת בבית הספר הבונים בקרית ביאליק. היא בעלת תואר ראשון בחינוך בהתמחות במתמטיקה, תואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך, בוגרת קורס מנהלים וכיום לומדת קואצ'ינג במכללת יוזמות.

המורה של המדינה הופכת למנהלת. עינת ברקו (צילום: פרטי)
המורה של המדינה הופכת למנהלת. עינת ברקו (צילום: פרטי)

בחודש יוני האחרון זכתה ברקו ביחד עם עוד חמישה אנשי חינוך מרחבי הארץ בתואר "המורה של המדינה", כשהם גוברים על 1300 מורים שהתמודדו בתחרות. "חצי השנה האחרונה הייתה מטורפת, הופעתי בכל העיתונים, והזכייה הייתה מאוד-מאוד מרגשת. זה בא לי בבום ובהפתעה גמורה, עברתי תהליך מאוד מרגש, כל שלב שעברתי היה גשר בפני עצמו, בפרט ריגשה אותי העובדה שהצלחתי להשפיע ולהטביע את חותמי על כל כך הרבה אנשים, קיבלתי המון הכרה ציבורית, המון פרגון וחיבוק אוהב מתלמידים, הורים ומורים".

את החופש הגדול העבירה ברקו דווקא בהתכוננות מאומצת לקראת תפקידה החדש: "אני כבר עמוק בתוכו. שנים חלמתי להיות מנהלת בית ספר, הכנתי והכשרתי את עצמי מבחינת ידע, הבשלתי רגשית וחיכיתי לרגע שאוכל להגיד לילדים שלי שאני רוצה לפתח את הקריירה. עזבתי בית ספר מדהים ואני נכנסת כעת לבית ספר מדהים מבחינת עשייה לימודית, חינוכית, פדגוגית ורגשית, המתבטאת גם בקשר עם התלמידים וההורים".

חשוב לה להודות ליונה טלר, מנהלת בית ספר הבונים, על החפיפה המוצלחת שהעבירה איתה, לצוות המורים בבית הספר, לראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי ולמנהל מחלקת החינוך בעירייה עמי ראובן על ש"הם מאמינים שאני יכולה לעשות את התפקיד כמו שצריך".

ראש העירייה אלי דוקודסקי אמר השבוע: "עינת ברקו היא מינוי מצוין. מורה מצטיינת, מוערכת ואהובה. אני משוכנע, כי בדרכה ובמסגרת תפישת העולם החינוכית שלה, תצליח במשימה ותיצוק לתפקיד תכנים חינוכיים נוספים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות