fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביאליק: לא יעלה שיעור הארנונה

עיריית קריית ביאליק לא תעלה את שיעור הארנונה בשנת 2013
ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי
מסופק. דוקורסקי (צילום: הילה מלמד)

בשנים האחרונות פעלה עיריית קריית ביאליק להפחתות באגרות והיטלים בכדי להקל על ציבור התושבים. גם באזור התעשייה פעלה העירייה למתן הקלות והטבות ולא בכדי באזור התעשייה חל גידול משמעותי בביקוש לשכירות או רכישה של מבנים.

על פי הנתונים שנמסרו באחרונה ממשרד הפנים לועדת החקירה להכנסות מבתי הזיקוק, מתברר כי ההשקעה והוצאת העירייה לנפש היא הגבוהה ביותר בקריות. למרות הנתון הזה, החליט ראש העירייה אלי דוקורסקי, שלא להעלות את שיעור הארנונה.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי
מסופק. דוקורסקי (צילום: הילה מלמד)

יחד עם זאת, הביע  דוקורסקי, את מחאתו על כך ששר הפנים טרם אישר את החלטת מועצת העיר לפטור זוגות צעירים מתשלום ארנונה בשנה הראשונה שלאחר נישואיהם.

דוקורסקי מסר: "עיריית קריית ביאליק תמשיך בתנופת החינוך, הפיתוח, איכות החיים, הסביבה והעשייה הרבה ותעמוד בכל היעדים שהציבה לעצמה. החלטתי שהעירייה לא תבקש אישור חריג ולא תעלה את שיעור הארנונה, שיותאם בדיוק על פי הקבוע בחוק".

במקביל להחלטה שלא להעלות את הארנונה בשנת 2013, הביע ראש העירייה את סיפוקו מפרויקט עוקף קריות, ששינה את פני האזור והשפיע בפרט על קריית ביאליק. "אין ספק שהכביש החדיש והגדול ישפיע לחיוב בנושא הנדל"ן בקריית ביאליק וכמובן גם על העסקים באזור התעשייה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות