fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אקדמיה אזורית לטניס תוקם בקרית ביאליק

האקדמיה לטניס מתעתדת להיות מתחם, הכולל 6 מגרשים איכותיים ברמה גבוהה, שישרתו את אגודת הטניס קרית ביאליק
הדמיה (משרד האדריכלים עוזי גורדון)
הדמיה (משרד האדריכלים עוזי גורדון)

האקדמיה האזורית לטניס תוקם בקרית ביאליק. העירייה תחל בקרוב בהקמת הפרויקט הייחודי בשכונת אפק, בסמוך לכביש 79, בהשקעה של כ- 6 מיליון שקלים. חלק ניכר מהתקציב, כ-2.5 מיליון שקלים יתוקצב על ידיי קרן המתקנים של הטוטו ובימים אלו החלו בגיוס מקורות מימון נוספים.

האקדמיה לטניס מתעתדת להיות מתחם, הכולל 6 מגרשים איכותיים ברמה גבוהה, שישרתו את אגודת הטניס קרית ביאליק. בנוסף, יוקמו בו משרדים, חדרי הלבשה מרווחים ונוחים וחדרי הרצאות. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד האדריכלים עוזי גורדון. מרכז הטניס האזורי הוא חלק מאזור פארקים ונופש הממוקם בשכונת אפק והכולל את מרכז הנופש והספורט, על שם קרלינר קאנטרי אפק, אולם כדורסל, מגרש הוקי גלגיליות, מגרשי הפטנק, פארק אסתר ופארק הבנים.

לאור העובדה כי האקדמיה האזורית לטניס תוקם בסמוך לחטיבת הביניים אפק, שוקלים בעירייה אפשרות לפתח חממת טניס בבית הספר, בדומה לחממת השחייה הקיימת בחטיבה, ובכך ליצור כיתת ספורט ייחודית, על אזורית, בה ילמדו ילדים המעוניינים לשלב את הלימודים עם ספורט הישגי. כמו כן ישמש המרכז ספורטאים וטניסאים מהאזור כולו.

ראש העיריה אלי דוקורסקי מסר בתגובה: "מגרשי הטניס שוכנים כיום בסמוך לשכונת מגורים ומהווים מטרד לא קטן עבור התושבים. עם המעבר למרכז החדש והמודרני יינתן מענה לטניסאי האזור כולו. שילוב תלמידי בתי הספר בענף הינו נדבך חשוב לעתיד ילדינו. אני רואה בספורט כלי חינוכי ממדרגה ראשונה, אשר ימתג את קריית ביאליק בראש מפת הטניס הארצית".

הדמיה (משרד האדריכלים עוזי גורדון)
הדמיה (משרד האדריכלים עוזי גורדון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות