fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמני קרית ביאליק פתחו את בתיהם לציבור

שבת אמנים בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
שבת אמנים בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

כחלק ממסורת הנהוגה במשך שנים, התקיימה בקריית ביאליק שבת אומנים, בה פתחו אומני העיר את ביתם והציגו את יצירותיהם לקהל הרחב. מאות מתושבי העיר ואורחים מהאזור הגיעו בהמוניהם ועברו בית בית בכדי להתרשם מקרוב, להתפעל ואף לרכוש את היצירות.

רשת המתנ"סים העירונית שהפיקה את האירוע, העמידה לרשות התושבים מיניבוסים שהסיעו את המעוניינים בין בתי האומנים. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שעבר אף הוא בין הבתים ושמע מהאומנים עצמם את ההסברים על סגנון עבודתם והתרשם מפרי עמלם, ציין: " אני יליד קריית ביאליק, כל חיי מתגורר בקריית ביאליק ועדיין מתפעל מהעובדה שהעיר הזו הצמיחה מספר כה רב של כישרונות בתחומים שונים".

שבת אמנים בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
שבת אמנים בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

בין שלל היצירות ניתן היה לראות ולרכוש עבודות גילוף בעץ, ציורים על פורצלן, פסיפס, מוביילים, עבודות קרמיקה, פיסול באבן וחמר חריטה על עץ, ציורים, תכשיטים, צילומים, ריקועים בעור, בובות תיאטרון, קדרות ועוד. במהלך היום קיימו חלק מהאומנים סדנאות הדגמה והרצאות.

היום החגיגי הסתיים במופע של יהורם גאון, האומן שמשך אליו קהל רב שגדש את האולם הרב תכליתי ע"ש דני זק. בערב זה העניק  דוקורסקי, ומנהל רשת המתנ"סים בעיר, ארז בן נתן, תעודות הוקרה לכ-30 אומנים שלקחו חלק באירוע.

אומר דוקורסקי: " נהניתי מאוד יחד עם כ-700 מתושבי העיר מהופעה מצוינת של יהורם גאון במיטב להיטיו שהפכו זה מכבר לנכסי צאן ברזל של הזמר העברי. אני מודה לכל היוזמים, המארגנים והמשתתפים שלקחו חלק בשבת מוצלחת זו ותודה מיוחדת למשרד התרבות והספורט בראשותה של השרה מירי רגב . אני מאחל לכולכם אביב של דברים טובים בקריית ביאליק."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות