fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלירן אלקובי: "עוד לא נחתנו מטוטו טרנר"

שחקנה הוותיק של מכבי צור שלום אלירן אלקובי מודה שלא הגיע לקבוצתו לסיים בתיקו 2:2 בשישי שעבר נגד הפועל כפר כנא. אלקובי, שכבש את הראשון, טוען כי קבוצתו מתקשה לחזור למסלול בעקבות חגיגות הגביע והפגרה
נחיתה קשה. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)

אחרי תיקו ביתי לפני שבועיים מול קבוצת התחתית הפועל בקה אל גרביה, יצאה מכבי צור שלום בשישי שעבר לעוד משחק חשוב נגד קבוצת תחתית, הפעם מול הפועל כפר כנא. המקומיים פתחו מצוין והגיעו לשני מצבים טובים אך החמיצו. מיד אחרי ההחמצה השנייה יצאה צור שלום להתקפה מתפרצת מהירה בסיומה כבש אלירן אלקובי והעלה את צור שלום ליתרון 1:0, בניגוד ליחסי הכוחות. כפר כנא לא נבהלה ועוד לפני תום המחצית הראשונה עשתה מהפך ועלתה ליתרון 1:2.

נחיתה קשה. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)
נחיתה קשה. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)

אלקובי מודה כי היתרון של המקומיים היה מוצדק. הם שלטו וכבשו פעמיים. "בהפסקה דיברנו שאנחנו חייבים להשתפר כדי לצאת מהמשחק לפחות עם נקודה אחת. לשמחתי הצלחנו להבקיע שער שוויון לקראת סיום המשחק, מפנדל של אלון בוזורגי. האמת לא היה פנדל, אבל גם השער השני של כפר כנא, שהובקע בפנדל, לא היה ולא נברא. יש לנו היסטוריה עם השופטת הזו". אגב מדובר במיתר שמש, שופטת די ותיקה שהחלה לשפוט לפני למעלה מעשר שנים.

"עשתה צדק". מיתר שמש (צילום: איסר רביץ)
"עשתה צדק". מיתר שמש (צילום: איסר רביץ)

אלקובי טוען כי קבוצתו מתקשה לחזור לכושר של לפני הפגרה: "ההפסקה הארוכה של למעלה מחודש ימים ופסטיבל משחקי הגביע, בעיקר בטוטו טרנר, הוציאו אותנו מהמסלול, אני מקווה שנחזור מהר מאוד".

ביום שישי תארח צור שלום את מכבי דלית אל כרמל המתדרדרת.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות